Бухгалтерський облік - Бухгалтерський облік і аудит - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
П`ятниця, 02.12.2016, 20:00Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Бухгалтерський облік і аудит

Бухгалтерський облік
Контрольна | 23.06.2016, 22:54
- скласти вхідний баланс за даними таблиці 2.2 (розрахувати амортизацію та визначити суму зносу для формування балансу, а також формування витрат за даними таблиць); Таблиця – Залишок господарських засобів та джерел їх утворення ТОВ “Смак” на 1.10.20__ р., грн Залишки активів, зобов’язань та капіталу Основні засоби 10704 Видані аванси постачальникам 20990 Каса 420 Розрахунки з покупцями 41650 Поточний рахунок 9800 Виробничі витрати 4000 Податкове зобов’язання 7735 Активи 95299 Отримані аванси від покупців 46410 Податковий кредит 3498,33 Накопичена амортизація Статутний капітал пасиви 95299 Таблиця Дані про основні засоби та малоцінні необоротні матеріальні активи Основні засоби Кількість, од. Первісна вартість Дата введення в експлуатацію місяць Рік Будівля цеху 1 142800 4 червня 2012 Будівля складу 1 113700 4 червня 2012 Смартфон 1 2700 15 березня 2015 Комп’ютери 4 22600 24 березня 2014 Принтери 2 2800 18 вересня 2013 Касовий апарта 1 2450 10 грудня 2013 Кавоварка 2 5700 22 березня 2015 Плити 4 21500 21 червня 2012 Холодильники 2 21400 23 вересня 2012 Столи кухонні 6 7400 13 червня 2015 Виробничі шафи 2 4900 06 червня 2014 Столи офісні 4 5600 16 грудня 2012 Разом х 353550 Таблиця – Методи нарахування амортизації Рекомендований метод амортизації Суми років - відобразити факти здійснення господарських операцій в журналі реєстрації господарських операцій і виконати необхідні розрахунки у таблицях; - розрахувати податок на прибуток за правилами податкового обліку; - скласти шахову та сальдово-оборотну відомості (табл. 3.13–3.14); - скласти головну книгу; - скласти баланс та звіт про фінансові результати; - скласти декларацію з податку на прибуток та з ПДВ. Таблиця – Аналітичні дані про виробництво та випуск готової продукції Продукція Нормальна потужність, кг Фактична потужність, кг Кількість готової продукції, кг Розцінка, грн. Здоба 2680 2710 2440 0,61 Тістечка 2350 2320 2290 0,74 Торти 2640 2710 2690 0,82 Разом 7670 7740 7420 х Таблиця – Аналітичні дані про виробництво та випуск готової продукції Продукція Вартість залишків незавершеного виробництва, грн. Здоба 1223 Тістечка 719 Торти 102 Разом 2044 Таблиця – Дані щодо виробітку та відпрацьованого часу Працівник ТС, грн. Оклад, грн. Кфвд Дх Дв Відпустка, кількість днів МД, грн. Премія, грн. ЗП НЗП Робітник 1 12,4 Х 16 3 - - 2% за 1% перевиконання норм виробітку*** Робітник 2 12,2 Х 19 - 1020* Робітник 3 12,6 Х 10 9 - - Технолог 3800 19 3 - 1400** Бухгалтер 3500 10 15 - 1400 Директор 4600 19 6 - - 1600 Примітки: * – систематична матеріальна допомога; ** – разова мате-ріальна допомога; *** – норма годин на фактичний випуск продукції – 412. Умовні позначення: ТС – тарифна погодинна ставка; Кфвд – кількість фактично відпрацьованих днів; Дх – дні хвороби; Дв – дні відрядження; ЗП – звітний період; НЗП – наступний звітний період; МД – матеріальна допомога. При проведенні нарахувань на заробітну плату відсоток Єдиного внеску на обов’язкове державне соціальне страхування – 37,4%. Таблиця – Дані про сукупний заробіток працівників за відповідний розрахунковий період Працівник ОЗП Пр Пкв Л В МД Кфвд Сс Робітник 1 67160 2000 1100 320 1700* 108 7 Робітник 3 58150 2300 900 2800 114 4 Бухгалтер 46250 2100 500 600 3200 4000** 192 9 Примітки: * – систематична; ** – разова. Умовні позначення: ОЗП – основна заробітна плата; Пр – премія; Пкв – премія квартальна; Л –лікарняні; В – відпускні; МД – матеріальна допомога; Кфвд – кількість фактично відпрацьованих днів; Сс – страховий стаж; m – остання цифра ІНПС. Таблиця Склад та норма змінних і постійних загальновиробничих витрат на підприємстві відповідно до наказу про облікову політику Загальновиробничі витрати Норма витрат на одиницю потужності, грн. Змінні (витрати матеріалів на обслуговування виробництва заробітна плата персоналу та відрахування на соціальні заходи; витрати води та енергії на загальновиробничі потреби; витрати на поточне обслуговування виробничого обладнання) 1,70 Постійні (витрати на відрядження, пов’язані з виробничими потребами; амортизація виробничого обладнання) 0,7 разом 2,4
Таблиця – Перелік господарських операцій за жовтень 20__ року Номер операції Зміст операції 1 Надійшли на підприємство від ТОВ «Овен»: Виробничі запаси 0101 в кількості 6280 кг на суму 15010 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 15010*5/6 = 12508,33 Сума ПДВ: 15010-12508,33= 2501,67 ТОВ «Фортуна»: Виробничі запаси 0101 в кількості 4060 кг на суму 8900 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 8900*5/6 = 7416,67 Сума ПДВ: 8900-7416,67= 1483,33 Виробничі запаси 0202 в кількості 3710 кг на суму 6300 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 6300*5/6 = 5250 Сума ПДВ: 6300-5250= 1050 2 Видано ТОВ «Овен» короткостроковий вексель в оплату одержаних ТМЦ Відтермінування заборгованості за ним, днів - 50 Відсоток за векселем – 9% (15010*50*9)/(100*365) =185,05 3 Надійшло на підприємство від ТОВ «Старт» в рахунок попередньої оплати (за договором постачання на постійній основі): - виробничі запаси 0101 в кількості 5400 кг на суму 12390 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 12390*5/6 = 10325 Сума ПДВ: 12390-10325= 2065 - виробничі запаси 0202 в кількості 4780 кг на суму 8600 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 8600*5/6 = 7166,67 Сума ПДВ: 8600-7166,67= 1433,33 4 Перераховано попередню оплату ТОВ «Старт» за виробничі запаси 0101 В кількості 2260 кг на суму 5560 грн. (з ПДВ) 5 Отримано від ТОВ «Старт» виробничі запаси 0101 в кількості 2340 кг на суму 5760 грн. Сума без ПДВ: 5760*5/6 = 4800 Сума ПДВ: 5760-4800= 960 Виробничі запаси 0202 в кількості 700 кг на суму 1330 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 1330*5/6 = 1108,33 Сума ПДВ: 1330-1108,33= 221,67 6 Придбано у фізичної особи згідно акту закупки (авансовий звіт, акт закупки матеріалів) виробничі запаси 0202 в кількості 60 кг на суму 130 грн. 7 Нараховані податки щодо закупки матеріалів Під час покупки товару у фізичної особи оподатковується такий дохід за ставкою, визначеною у п. 167.2 ПКУ, тобто 5% виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижчої від оціночної вартості такого об'єкта (п. 173.1 ПКУ). Під час виплати або до неї юрособа повинна утримати ПДФО та перерахувати його до бюджету, тобто виконати функції податкового агента, покладені на нього. 130*5/100 = 6,5 8 Перераховано податки та видано у касу з поточного рахунку 130-6,5= 123,50 9 Виплата з каси 10 Придбано у приватного підприємця 0101 в кількості 110 кг на суму 216 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 216*5/6 = 180 Сума ПДВ: 216-180= 36 11 Перераховано з поточного рахунку приватному підприємцю 12 Надійшли від ТОВ «Млин» інші основні матеріали на суму 1320 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 1320*5/6 = 1100 Сума ПДВ: 1320-1100= 220 13 Надійшли на підприємство акти виконаних робіт транспортними підприємствами за: - роботи адмінпризначення 2790 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 2790*5/6 = 2325 Сума ПДВ: 2790-2325= 465 - перевезення готової продукції 590 грн. (з ПДВ) Сума без ПДВ: 590*5/6 = 491,67 Сума ПДВ: 590-491,67= 98,33 14 Витрати за розрахунково – касове обслуговування банком 15 Витрати на відрядження, пов’язані з потребами виробництва: - дорога, проживання - добові 330*3=990 330-243,60= 86,40 Пов’язані з потребами адміністрації - дорога, проживання - добові 330*9=2970 Згідно колективного договору добові складають за добу 330 грн. У зв’язку з новим порядком визначення оподатковуваного прибутку, введеним Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII, з 1 січня 2015 року скасовано обмеження на включення до податкових витрат сум добових. Нині витрати на відрядження в податковому обліку відображаються за правилами бухгалтерського обліку. Добові витрати пiд чаc відряджень по Україні = 1218,00 * 0,20 =243,60 гpивeнь. 16 Нараховано ПДФО з суми перевищення добових за колективним договором суми дозволеної ПКУ (330*3+330*9-243,6*3-243,6*9)*0,15 = 155,52 Нараховано військовий збір (330*3+330*9-243,6*3-243,6*9)*0,015 = 15,55 17 Витрачено виробничі запаси на виробництво здоби 0101 в кількості 3540 кг 0202 в кількості 2200 кг Тістечок: 0101 в кількості 3880 кг 0202 в кількості 2150 кг Тортів 0101 в кількості 4090 кг 0202 в кількості 2260 кг На потреби обслуговування виробництва 430 грн. На потреби адміністрації 370 грн. 18 Нарахована заробітна плата та інші виплати персоналу 19 Нарахування на заробітну плату і виплати персоналу 20 Нараховані податки та збори із заробітної плати згідно чинного законодавства 21 Нарахована амортизація основних засобів 22 Визнана заборгованість перед енергозбутом, в т.ч. ПДВ за використану електроенергію на – на потреби виробництва – на потреби адміністрації 23 Нараховано міськводоканалу за воду, в т.ч. ПДВ: – на потреби виробництва – на потреби адміністрації 24 Витрати на рекламу: – одержано рахунок-фактуру за рекламу в засобах масової інформації, у т.ч. ПДВ- 270 Сума без ПДВ: 270*5/6 = 225 Сума ПДВ: 270-225= 45 – придбано рекламні буклети: кількість, 280 штук на суму 2500 грн., в т.ч. ПДВ Сума без ПДВ: 2500*5/6 = 2083,33 Сума ПДВ: 2500-2083,33= 416,67 25 Безкоштовно розповсюджена рекламна продукція, 250 шт. 2083,33/280 *250 = 1860,12 26 Списані загальновиробничі витрати, згідно кошторису – розподілені між видами продукції здоба тістечка торти – не розподілені. 27 Оприбутковано на склад готову продукцію - здоба - тістечка -торти 28 Відвантажено продукцію покупцям ТОВ «Каскад»: - в рахунок попередньої оплати здобу 2380 кг По собівартості Ціна 29,5 По реалізаційній вартості 29,5*2380= 70210 ПДВ 70210/6= 11701,67 2380/2440*20479,25= - без попередньої оплати тістечка 2200 кг По собівартості Ціна 28,3 По реалізаційній вартості 2200*28,3= 62260 ПДВ 62260/6= 10376,67 2200/2290*19897,52=19115,52 29 Відвантажено ТОВ «Солодощі» торти 2675 кг по собівартості ціна 32,7 по реалізаційній вартості 2675*32,7= 87472,5 ПДВ 87472,5/6= 14578,75 2675/2690*21815,68=21694 30 Отримано кошти від покупців: – за відвантажену в попередньому місці продукцію 41650 грн., у т.ч. ПДВ – за продукцію неоплачену, але відвантажену в цьому місяці, у т.ч. ПДВ 70210+62260+87472,5 = 219942,5 – ТОВ “Анкар” попередня оплата 28450 грн. , у т.ч. ПДВ 31 Витрати на придбання пального підзвітною особою кількість, 230 літрів на суму 3850 грн., в т.ч. ПДВ (авансовий звіт) 3850*5/6= 3208,33 3850-3208,33= 641,67 32 Згідно шляхових листів пробіг легкового автомобіля за звітний період, 2800 км норма використання пального на 100 км, 8 літри 3208,33/230= 13,95 2800/100*8*13,95 = 3124,8 33 Списано пальне 35 Витрати на підключення до мережі Інтернет 570, в т.ч. ПДВ 570/6*5= 475 570-475 = 95 36 Придбано роутер 270 грн. 37 Введено в експлуатацію роутер 38 Нарахований знос 270*0,5= 135 39 Виставлено рахунок підприємством зв’язку за послуги, що надаються: – в звітному періоді 210, у т.ч. ПДВ 210/6*5= 175 210-175= 35 – аванс на наступний місяць 150, у т.ч. ПДВ 150*5/6= 125 150-125=25 40 З поточного рахунку перераховано підприємству зв’язку: – за звітний період – аванс на наступний місяць ПДВ 41 Продано будівлю складу по справедливій вартості Знос будівлі: 113700 – 113700*20/210 – 113700*19/210 – 113700*18/210 – 963,33*4 (місяці поточного року, коли нараховувалась амортизація) = 78985 42 Списано холодильник – первісна вартість 10700 – знос за даними бухгалтерського обліку 10700-10700*5/15 – 10700*4/15 – 10700*3/15 – 237,78*1 = 1902,22 10700-1902,22 = 8797,78 – витрати на ліквідацію – вартість 112, у т.ч. ПДВ. 112*5/6 = 93,33 112-93,33 = 18,67 43 Передано як внесок до статутного капіталу іншого підприємства комп’ютер – первісна вартість 5650 – знос за даними бухгалтерського обліку 5650*2/3 + 5650*1/3*7/12 = 4865,27 - залишкова вартість 5650-4865,27 = 784,73 – справедлива вартість 3700 3700-784,73 = 2915,27 44 Придбано легковий автомобіль (у т.ч. ПДВ) у фінансову оренду (орендні платежі здійснюються поквартально, на початку кварталу) 124000 термін оренди, років 4 фінансові витрати, % 11 45 Нараховані відсотки з фінансової оренди 46 Визначено поточну заборгованість з фінансової оренди 47 Сплачені з поточного рахунку орендні платежі: – за автомобіль – відсотки 48 Введено в експлуатацію автомобіль 49 Випущені облігації Довідково: номінальна вартість 190000 вартість розміщення 180000 відсоток по облігаціях 8 термін розміщення, 6 років 50 Нарахована амортизація дисконту (премії) 51 Списано доходи та витрати на фінансовий результат 92: 2325+130+1680+2970+370+13555,39 +4379,02+ 150+627,78+46,67+158,33+ 93,33+1340+420+ 3124,8+475+135+ 175= 32155,32 93:491,67+767,02+544,44+225+1860,12= 3888,25 95: 185,05+3410+1210,6=4805,65 90:19975,66+19115,52+21694= 60785,18 943:78985+784,73=79769,73 976: 1902,22+93,33=1995,55 70:70210-11701,67+62260-10376,67+ 87472,5-14578,75=183285,41 719:172000-28666,67 = 143333,33 716: 2915,27-485,88=2429,39 52 Нараховано податок на прибуток 183285,41+143333,33+2429,39- 32155,32-3888,25- 4805,65-60785,18-79769,73- 1995,55= 145648,5 145648,5*0,18= 26216,73 53 Списано на фінансовий результат витрати на податки 54 Виявляється фінансовий результат за видами діяльності 145648,5-26216,73=119431,77 55 Перераховано до бюджету податки
Параметри роботи та координати виконавця: Алёна | -
Кількість сторінок: 39
Рік захисту: 2015
Ціна: 75 грн.
Контактна особа: Алена
Телефон: +380957914613
E-mail: k_alena_@list.ru
Переглядів: 26
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл