Неділя, 20.08.2017, 21:14Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [220]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [78]
Бухгалтерський облік і аудит [1245]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [41]Держава і право [1358]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2437]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [220]
Медицина [82]Мова та література [186]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [504]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [62]
Релігія [31]Соціологія [82]
Статистика [273]Спорт і туризм, готельна справа [330]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [824]
Інше [598]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Держава і право

Підзаконні нормативні акти України: поняття, види,значення
Курсова | 06.08.2015, 13:21
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика та види підзаконних нормативних актів 5 1.1. Сутність підзаконних нормативних актів 5 1.2. Види підзаконних нормативних актів 8 Розділ 2. Дія та співвідношення закону та підзаконних нормативно-правових актів України 14 2.1. Дія законів та підзаконних актів 14 2.2. Співвідношення закону та підзаконних нормативно-правових актів України 19 Розділ 3. Роль постанов Верховної Ради України і Регламенту Верховної Ради України в системі підзаконних нормативно-правових актів 23 Висновки 29 Список використаної літератури 31
Вступ Діяльність держави є багатогранною і проявляється насамперед у діяльності вищих органів державної влади — парламенту, глави держави, уряду та інших центральних органів виконавчої влади. Наразі в юридичній науці розрізняють дві групи форм діяльності таких органів, а саме правові (юридичні) й організаційні (неправові). Під останніми слід розуміти не ті форми діяльності, що суперечать нормам права або виходять за їхні межі, а ті, які не знайшли свого закріплення на законодавчому рівні. У новітній юридичній літературі серед юридичних форм діяльності органів публічної влади виокремлюють установчу, правотворчу, правозастосовну, інтерпретаційну та контрольно-наглядову. Серед інших найбільший інтерес викликає правотворча форма діяльності органів публічної влади. Вона є однією з основних юридичних форм діяльності вищих органів державної влади, передусім таких, як парламент, глава держави і уряд. Основного Закону видає обов’язкові до виконання постанови і розпорядження. Крім того, на загальнодержавному рівні право видавати власні акти нормативного характеру мають центральні органи виконавчої влади (міністерства, комітети, державні департаменти тощо) та державні органи зі спеціальним статусом, що не належать до жодної з гілок державної влади (національні комісії, служби). На регіональному і місцевому рівнях таке право надано місцевим державним адміністраціям і органам місцевого самоврядування. Правові акти зазначених органів ухвалюються у формі наказів, розпоряджень, директив, рішень тощо. Цілком очевидно, що зазначений перелік нормативно-правових актів органів публічної влади потребує чіткої класифікації, яка б дозволила швидко й обґрунтовано визначити місце і роль кожного з них у національній правовій системі, забезпечивши в такий спосіб її прозорість і стабільність. Нормативно-правові акти державних орга¬нів займають особливе важливе місце серед багаточисельних різноманітних джерел права «за значимістю для правового регулювання». Сучасний український етап реформування правової системи держави, перш за все, потре¬бує вдосконалення саме нормативно-правових актів. Конституцією України встано¬влено, що закони, які мають вищу юридичну силу, мають унормовувати більш значущі со¬ціальні, правові, політичні, економічні відно¬сини у державі та в країні приймаються також й інші нормативно-правові акти, які мають бу¬ти створені на основі та у повній відповідності до Конституції України. Таким чином, Конституція, як Основний Закон держави, встановлює, що існують нор¬мативно-правові акти, які створюються на пі¬дставі та у відповідності до законів, але не визначає їх як підзаконні. Тому метою статті є дослідження саме підзаконних, нормативно-правових актів, визначення їх поняття та міс¬ця у співвідношенні із нормативно-правовим актом взагалі. Поставленої мети вважається за доцільне досягти шляхом дослідження науко¬вих доробок провідних науковців та досвіду іноземних держав - країн пострадянського простору з визначеного питання. Нормативно-правовий акт є предметом до¬слідження загальнотеоретичної правової нау¬ки - теорії держави і права та визначення йо¬го поняття, основних ознак, місця в системі законодавства знайшли відображення в нау¬кових працях провідних українських та іно¬земних вчених, таких як: М.В. Вилегжаніна, Л.М. Горбунова, О.С. Лисенкова, М.Н. Мар¬ченко, Н.І. Матузов, А.В. Малько, В.В. Мушенок, І.М. Погребной, О.Ф. Скакун, В.Н. Хропанюк та багатьох інших. Питаннями класифікації нормативно-правових актів у своїх працях тією або іншою мірою цікавилися О. Г. Мурашин, М. М. Воронов, В. В. Пашутін, С. Г. Меленко, О. Я. Рогач, Г. І. Дутка, Д. В. Мазур, Л. М. Горбунова та деякі інші вчені. Метою даного дослідження є місце і роль підзаконних нормативно-правових актів у загальнонаціональній системі законодавства. Об’єктом дослідження виступають підзаконні нормативні акти України. Предметом в курсовій роботі є поняття підзаконних нормативних актів а також визначення основних критеріїв їх класифікації.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 31
Рік захисту: 2015
Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 242
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл