Аналіз асортименту і структури випуску продукції - Економіка і економічна теорія - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
П`ятниця, 02.12.2016, 19:59Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Економіка і економічна теорія

Аналіз асортименту і структури випуску продукції
Курсова | 10.07.2016, 10:50
Вступ 1. Коротка техніко-економічна характеристка підприємства 2. Методичні основи економічного аналізу асортименту продукції 2.1. Аналіз виробничої програми і реалізації продукції 2.2. Аналіз асортименту продукції (групування, виконання асортименту за звітний період) 2.3. Аналіз структури випуску продукції 2.4. Вплив структурних зрушень в асортименті на результативні показники діяльності підприємства 3. Аналіз асортименту та структури випуску на матеріалах підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки
Об’єктом курсової роботи є приватне акціонерне товариство «Шполянський завод продтоварів». Приватне акціонерне товариство "Шполянський завод продтоварів" нині є провідним підприємством з переробки сільськогосподарської сировини та випуску продуктів харчування в Черкаській області, а його продукція знана й за межами України. В цілому можна говорити про нестабільний стан підприємства, про що свідчать невисокі показники ліквідності, недостатні - фінансової стійкості та невисока оборотність. У процесі аналізу виробничої діяльності підприємства потрібно розглянути такі питання: а) якість планування виробництва, напруженість і обґрунтованість планів діяльності як у цілому, так і щодо окремих виробничих підрозділів; б) оцінка виконання планів виробництва, постачання й реалізації продукції, динаміка обсягів виробництва; в) визначення основних факторів, що впливали на загальні обсяги виробництва протягом останніх років і зокрема у звітному періоді; г) розкриття взаємозв’язку і взаємозумовленості показників обсягу виробництва, реалізації, асортименту, якості виробів тощо; д) визначення внутрігосподарських резервів зростання обсягів випуску продукції і реалізації, а також розроблення заходів щодо їх повного та ефективного використання. Загальний обсяг виробництва і реалізації продукції ПрАТ за три останні роки значно збільшується – в 2014 році збільшення склало 7198 тис.грн. або 13,9%, а в 2015 році – збільшення складає 8838 тис.грн. або 14,98%. При чому в 2014 році план було перевиконано, а в 2013 і 2015 році – недовиконано. В структурі виготовленої та реалізованої продукції найбільшу питому вагу мають: кондитерська продукція (42,07% в 2013 році, 35,61% в 2014 році, 33,92% в 2015 році), солоні снеки (28,36% в 2013 році, 25,44% в 2014 році і 23,92% в 2015 році) та халва (21,47% в 2013 році, 21,18% в 2014 році і 16,14% в 2015 році). В загальній сумі собівартості продукції найбільшу питому вагу становлять витрати на виробництво кондитерської продукції (42,36%, 37,07% та 37,81%), солоних снеків (28,55%, 24,59% та 22,06% в 2013-2015 рр.), халви (21,29%, 23,74% та 16,23%).
Параметри роботи та координати виконавця: Алёна | -
Кількість сторінок: 37
Рік захисту: 2016
Ціна: 60 грн.
Контактна особа: Алена
Телефон: +380957914613
E-mail: k_alena_@list.ru
Переглядів: 38
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл