Франчайзинг. У контексті мережевої економіки - Економіка і економічна теорія - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Середа, 18.01.2017, 13:58Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Економіка і економічна теорія

Франчайзинг. У контексті мережевої економіки
Курсова | 20.08.2014, 16:03
Зміст Вступ 3 1.Історія виникнення та розвитку франчайзингу. 5 2.Теоретичні аспекти дослідження франчайзингу в організації процесу розподілу продукції 9 3.Порівняльна характеристика переваг та недоліків у франчайзинговому бізнесі 16 4.Інституціональне середовище становлення та розвитку франчайзингу в Україні 24 5.Перспективи ефективного використання франчайзингу в Україні 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36
Вступ Творення ринкових структур в Україні з необхідністю обумовлює актуальність виявлення закордонного досвіду підприємницької діяльності в різноманітних формах та сферах і його адаптації до специфіки сучасного етапу українського бізнесу. Особливого значення в науково-прикладному аспекті набуває аналіз високоефективної і відомої в усьому світі бізнес-технології на засадах франчайзингу як інноваційної моделі економічного розвитку. Варто зазначити, що різноплановість франчайзингових відносин спричинила множину підходів у визначенні їх суті. У найелементарнішому трактуванні франчайзинг (від французького терміна – franchise) означає пільгу, привілей, яку надає велика корпорація малій фірмі. Так, з позицій російського вченого О. Новосельцева франчайзинг, являючись певним типом організації бізнесу, передбачає створення широкої сітки однотипних підприємств, які мають єдину торговельну марку (бренд), виконують однакові умови, стиль, методи і форми продажу товарів, надання послуг, найважливішими з них є: єдині вимоги до якості товарів (послуг), єдині ціни, які встановлюються й регулюються централізовано. Франчайзингова асоціація Великобританії (British Franchise association) дає визначення франчайзингу як конкретної ліцензії, яка видається франчайзером (великою компанією) франчайзі (малій фірмі) на взаємовигідних умовах. На думку Короленко, суть франчайзингу зводиться до того, що в обмін на переваги на практиці перевіреної концепції ведення бізнесу з порівняно відомою торговельною маркою франчайзі ділиться з франчайзером часткою свого прибутку. Франчайзинг розглядається також в якості одного з методів клонування бренда, який особливо привабливий для ринків швидкого розвитку Emerging markets. Професор Варшавської школи економіки О. Сулаєвич визначає, франчайзинг як узгоджене поєднання знань, навичок, торговельної марки франчайзера та капіталу і підприємницької енергії тримача франшизи. Метою дослідження визначення напрямків удосконалення використання франчайзингу в Україні. Завданнями дослідження є: - дослідження поняття та особливостей франчайзингу; - вивчення історії розвитку франчайзингу; - аналіз напрямків розвитку франчайзингу в Україні; - виділення проблем та напрямків розвиту франчайзингу в Україні. Об’єктом дослідження є товарний ринок. Предметом дослідження є франчайзинг у контексті мережевої економіки. В ході дослідження було використано загальнонаукові методи: аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення та систематизації.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 36
Рік захисту: 2014
Ціна: 240 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 211
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл