Середа, 23.08.2017, 19:43Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [220]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [78]
Бухгалтерський облік і аудит [1245]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [41]Держава і право [1358]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2437]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [220]
Медицина [82]Мова та література [186]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [504]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [62]
Релігія [31]Соціологія [82]
Статистика [273]Спорт і туризм, готельна справа [330]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [824]
Інше [598]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Економіка і економічна теорія

Розробка сучасних форм для проведення маркетингових досліджень
Курсова | 04.08.2015, 15:40
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1. Сутність та цілі проведення маркетингових досліджень 5 1.2. Види та форми маркетингових досліджень 12 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ОРЦ «ТЕРИТОРІЯ ЗДОРОВ’Я» 15 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 15 2.2.Структура та основні показники маркетингової діяльності функціональних служб підприємства 21 2.3. Оцінка контролю показників прибутковості маркетингової діяльності підприємства 24 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ОРЦ «ТЕРИТОРІЯ ЗДОРОВ’Я» 26 3.1. Сучасні прогресивні форми організації маркетингових досліджень 26 3.2. Розробка сучасних форм маркетингових досліджень для ОРЦ «Територія здоров’я» 31 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ВСТУП Актуальність теми. Кожен бізнесмен, комерсант чи підприємець, який працює на ринку, передусім повинен вивчити ринок, застосовуючи низку заходів та систему аналітичних досліджень маркетингової діяльності. Важливою складовою частиною маркетингової діяльності є маркетингові дослідження, як надзвичайно важливі заходи, які треба здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для своєчасного реагування на неї і внесення коректив у підприємницьку діяльність. Сучасному підприємцю для орієнтації в ринковому середовищі недостатньо особистої інтуїції, чужих суджень, висловів, думок та висновків. Йому потрібна інформація щодо існуючих і очікуваних ринкових проблем та способів їх розв'язання. З кожним роком в умовах конкуренції для зменшення міри ризику фірма повинна володіти надійною інформацією про товарне виробництво, середовище конкуренції, стан економіки регіону, країни, фірми, і стосовно цього будувати свою політику на ринку. Принагідно відмітимо, що маркетингові дослідження потрібні як для комерційних, так і для некомерційних установ, зокрема державних навчальних закладів. За оцінкою спеціалістів міжнародної компанії World Class, фітнес-індустрія по темпам розвитку займає друге місце у світі (після високих технологій). Дане ствердження в недалекому майбутньому може бути застосоване і до України, тому що за останні 2-3 роки попит на послуги фітнес-центрів збільшився, як мінімум, на 40-50 % і продовжує зростати. Цьому сприяли, по-перше, покращення економічної ситуації і послідуючий зріст прибутку окремих категорій споживачів, а по-друге, зміна психології споживачів на користь здорового способу життя. Розглядаючи питання про використання маркетингу на підприємствах сфери послуг, необхідно враховувати, що декотрі з них не мають можливості використовувати весь комплекс маркетингу. Однак будь-яке з підприємств залежно від фінансових та трудових можливостей має змогу обрати один із наступних рівнів використання маркетингу: ґрунтуватися на використанні всього комплексу маркетингу як концепції управління, використовувати окремі групи взаємопов'язаних методів та засобів маркетингової діяльності або застосовувати окремі елементи маркетингу. Метою даної курсової роботи є розробка сучасних форм для проведення маркетингових досліджень оздоровчого комплексу. Об’єктом дослідження виступає оздоровчий центр (ОРЦ) «Територія здоров’я» (м. Бровари). Предмет дослідження – форми маркетингових досліджень, які використовуються керівництвом даного закладу, та перспективні варіанти досліджень з урахуванням специфіки сфери послуг та охорони здоров’я. Відповідно до мети роботи поставлені наступні завдання: - Визначити теоретико – методологічні аспекти проведення маркетингових досліджень; - Проаналізувати діяльність ОРЦ «Територія здоров’я» та дослідити рівень розвитку маркетингових досліджень на даному підприємстві; - Розробити напрями вдосконалення форм маркетингових досліджень на досліджуваному підприємстві. Текст роботи складається зі змісту, вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Текст роботи розміщений на 43 сторінках друкованого тексту, містить рисунки і таблиці, які допомагають повніше розкрити зміст роботи.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 42
Рік захисту: 2015
Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 155
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл