Четвер, 29.06.2017, 09:29Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1354]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2309]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [217]
Медицина [82]Мова та література [183]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [328]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Культура та мистецтво

Бібліотекар і користувач: особливості спілкування
Курсова | 18.01.2014, 03:43
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА БІБЛІОТЕЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК ФЕНОМЕНУ 7 1.1. Поняття та функції бібліотечного спілкування в науковій літературі 7 1.2. Комунікативні особливості професіоналізму сучасного бібліотекаря 13 1.3. Основні бар’єри бібліотечного спілкування 17 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ФОРМИ ТА ВИДИ СПІЛКУВАННЯ БІБЛІОТЕКАРЯ ТА КОРИСТУВАЧА 25 2.1. Форми бібліотечного спілкування 25 2.2. Види спілкування бібліотекаря та користувача 31 ВИСНОВКИ 37 ДОДАТКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Актуальність теми. Новий історичний етап розвитку суспільства докорінно впливає на бібліотечне обслуговування в бібліотеках, зокрема, на спілкування бібліотекаря і користувача, вимагає не лише відповідних змін в організації такого спілкування, а й вдосконалення та розвитку сучасних технологій спілкування, які сприятимуть ефективному задоволенню різноманітних запитів читачів. В умовах розбудови незалежної української держави важливим чинником діяльності бібліотечних закладів є максимальне задоволення потреб читачів як у змістовному, так і в аспекті бібліотечного спілкування. Проблема бібліотечного спілкування в ході обслуговування користувачів останнім часом привертає значну увагу бібліотечних теоретиків і практиків. Це пов'язано із збільшенням уваги до гуманітарних аспектів бібліотечного обслуговування, з підвищенням статусу окремої особистості, в тому числі — й особистості дитини, і зміною соціально-моральної атмосфери в суспільстві. Загальновизнано, що спілкування — основна форма людського буття. Без нього неможлива як зв'язок людей між собою, так і процес спільної праці. Жити і розвиватися в суспільстві можна тільки шляхом спілкування. У його процесі людина формує свої уявлення про світ, людей, знаходить взаєморозуміння, обмінюється думками і почуттями з іншими людьми. Спілкування, опосередковане через книгу, бібліотеку, має свої особливості. Їх активно досліджують багато бібліотекознавців. Бібліотечне спілкування представляється досить складним явищем <br /><br /> Розробленість теми. Спілкування в бібліотеці є предметом обговорення в працях учених, перш за все, в теоретично-методологічних аспектах: І.А.Богданова [6], С. Єзова [14-17], Э.Сукиасян [22], Т.В.Дергілева [11] та ін. Взаємодія бібліотекаря і читача досліджується в контексті професійної свідомості бібліотекарів у працях А. Шапошникова [25]; усвідомлюється роль діалогу в бібліотечному обслуговуванні у працях И.А.Богданової [6], О.Дікунової [13]. У кількох працях обґрунтовується значимість підготовки бібліопсихологів, узагальнюється досвід роботи вищих навчальних закладів культури, психологічних служб, що функціонують у бібліотеках, підвищення комунікативної компетентності бібліотекарів, психологічна підтримка читачів [2; 3; 4; 12; 18; 19].
Параметри роботи та координати виконавця: viktoria | -
Кількість сторінок: 44
Рік захисту: 2014
Ціна: 90 грн. грн.
Контактна особа: Вікторія
Телефон: 0938529590 | Теги: Користувач, бар'єри, бібліотекар, спілкування
E-mail: viktorija_1008@mail.ru
Переглядів: 423
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл