Середа, 24.05.2017, 23:32Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1351]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2307]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [138]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [216]
Медицина [81]Мова та література [182]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [75]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [391]Психологія [774]
Політологія [102]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [327]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Культура та мистецтво

Ідеали та цінності українського жіноцтва у контексті православної культури: історія та сучасність
Дипломна | 09.10.2014, 20:22
ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ I. Історичні передумови запровадження християнства та його вплив на світоглядні орієнтації праукраїнського населення 1.1. Поширення православної культури серед слов’ян доби Київської Русі………………………………………………………………………..11 1.2. Особливості морально-етичної складової православ’я та її вплив на життя і побут IX - початку XIII століть……………………………...... 22 1.3. Роль жінки в збереженні та поширенні православних звичаїв, ідеалів і цінностей у культурі русичів……………………………………........... 33 1.4. Суспільне становище української православної жінки у Гетьманщині в другій половині XVII – XVIII століть…………………………………. 40 РОЗДІЛ II. Трансформація ціннісних орієнтацій та ідеалів сучасного православного жіноцтва України 2.1. Духовні орієнтири християн у вітчизняному культурному просторі початку XXI століття…………………………………………………… 49 2.2. Зміни життєвих позицій православного жіноцтва під впливом гендерних процесів, емансипації та фемінізації………….................... 60 2.3. Потреба збереження сакрального змісту ідеалів та цінностей життя…………………………………………………………………...... 77 2.4. Культуротворча діяльність українок, значення сім’ї і виховання дітей у лоні православної культури……………………………………………. 90 Висновки………………………………………………………………………116 Список використаної літератури……………… ………………...............120 Додатки.............................................................................................................. 136 ВИСНОВКИ - При наявності величезної кількості різної літератури, робіт, що узагальнюють ідеали та цінності жінки в контексті православної культури, відсутні дослідження, в яких неупереджено, об'єктивно узагальнено досвід і показано тенденції формування особистості жінки. - Наш час вимагає нової методології у підході до вирішення складних проблем. Плідними є методи компаративного аналізу та системно-функціонального підходу. Це дало змогу провести об'єктивний аналіз культурологічних та богословських теорій, з'ясувати їх характер, напрямки та динаміку змін. - Методологічна й теоретична база роботи ґрунтується на принципах об'єктивізму та історизму, причинності, світоглядного плюралізму, позаконфесійності, толерантності та погляду на розвиток культурологічної й релігійної думки як альтернативний, діалектичний процес, що передбачає не тільки плюралізм ідей і теорій, але й нерозривний зв'язок із національно-духовними традиціями. - Емпіричним матеріалом дослідження послужили конфесійні джерела, конференцій, статті, періодичні видання, праці сучасних українських культурологів та релігієзнавців. - Все це дає підстави стверджувати, що існуюча в даний момент джерельна й методологічна база є цілком достатньою для того, щоб виконати поставлені даному дослідженні наукові завдання на належному теоретико-методологічному рівні. - Жінка, як і чоловік, є образом і подобою Бога. За своїм походженням по відношенню до чоловіка жінка вважається істотою вторинною, створена пізніше нього як його частина, як помічник, подібний до нього. Творення жінки є свідченням неоднаковості статі. З появою жінки виникає сім'я. Бог сам обрав першу шлюбну пару, привівши Єву до Адама. Сім'я, як природний стан відносин між чоловіком та жінкою, є особливим інститутом, що виник ще до гріхопадіння і зберігається після нього, набуваючи нових рис. Першими словами Бога, зверненими до людей, було благословення "плодитись й розмножуватись". В результаті гріхопадіння неоднаковість доповнюється нерівністю, жінка покарана фізіологічно (вагітність, болі при місячних і пологах), психологічно (сильне пожадання до чоловічої статі) і соціально (панування чоловіка), що знайшло своє відображення у функціях жінки в сім'ї. Чоловік покараний, працею, основне його місце поза сім'єю. Після гріхопадіння з помічниці чоловіка в пануванні над світом жінка перетворюється сама в підвладну істоту. За нею відтепер остаточно залишається місце роботи - сім'я. Сім'я - це місце, де себе може реалізувати жінка.
ВСТУП Актуальність теми. Історія та культура нашої країни, характерною ознакою яких є злам старих стереотипів мислення, ідеологічних схем та становлення нових духовних підвалин суспільного розвитку, гостро ставлять проблему діалогу релігій, трансформації та адаптації їх до сучасності в умовах поліконфесійності. Жінка й релігія – одне з найбільших парадоксальних поєднань в історії розвитку людства. В духовних аспектах усіх релігій, жіноче єство відіграє важливу, а іноді й провідну роль. Саме єдність протилежностей – чоловічого та жіночого – породжує все існуюче в суспільстві. З’ясування природи цього явища не втратило своєї актуальності і в наш час. Протягом останнього півстоліття у сфері суспільних відносин відбулася, на нашу думку, одна з найбільш значних і досить небезпечних змін. Її можна назвати революцією у сфері взаємостосунків статей, феміністичною революцією. Динамічний процес стирання відмінності між статусом чоловіка й жінки в суспільстві є не тільки найбільш значимою проблемою нашого часу, але, можливо, і найбільш глибокою проблемою із усіх, з якими доводилось зустрічатися людству. І якщо в минулі епохи в ставленні різних релігій до жінки своєрідно відтворився її суспільний статус, то постає питання: як при наявності усталених релігійних традицій, зреагувати на зміни становища жінки в суспільстві і, зокрема, в сім’ї? У наш час зростає роль жінки не тільки у суспільному житті, культуротворчих процесах, але й у діяльності релігійних спільнот. Жінка постає як активний суб’єкт релігійного життя при, скажімо, помітній секуляризації чоловіків, вона виступає частіше берегинею їх релігійних традицій. Відтак актуальним стало нове богословське тлумачення місця жінки в світі та її призначення в духовній сфері. Усе це вимагає належного нового фахового осмислення проблеми участі жінки в культурному та релігійному житті, у становленні та поширенні релігій, статусу жінки в саме православній релігійній громаді християн. Негативним явищем стало те, що вади сьогоднішнього життя – алкоголізм, наркоманія, проституція тощо – значною мірою захопили й жінку. Торгівля її собою, насилля, порнографія веде до приниження статусу й значення жінки. Суспільні умови буття поставили її перед загрозою втрати своєї моральної гідності, знищення тих засад, на яких будувалася сім’я - первинний суспільний осередок. Релігія, духовне життя у свою чергу, можуть стати чинником стримування жінок від цих, руйнуючих мораль, вад. На жаль, і сім’я сьогодні вже не завжди постає як «домашня Церква», чинник відтворення релігійних та національних культурних традицій. Втрачається її роль як виховного інституту. Відтак нинішнє суспільне життя саме актуалізує необхідність дослідження ціннісних орієнтацій і функцій православної жінки, які роблять її релігійним оберегом здорової суспільної моралі, супротивом виявів моральної деградації молоді. Вивчення питання духовного життя православної жінки сприятиме утвердженню високої моралі, функціональному освоєнню культурно-духовної спадщини традиційних релігій України. Усі вище зазначені чинники й зумовили обрання теми цього дипломного дослідження, наукове з’ясування ідеалів та цінностей жінки в контексті православної культури.
Параметри роботи та координати виконавця: olgarovno | -
Кількість сторінок: 136
Рік захисту: 2012
Ціна: 2500 грн.
Контактна особа: Ольга
Телефон: 0973344455
E-mail: ov.b.77@mail.ru
Переглядів: 234
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл