Субота, 24.06.2017, 22:39Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1354]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2309]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [217]
Медицина [82]Мова та література [183]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [328]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Аналіз і оцінювання маркетингового середовища підприємства
Дипломна | 27.03.2014, 00:44
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ І ОЦІНЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність і склад маркетингового середовища підприємства…………6 1.2. Етапи аналізу маркетингового середовища підприємства……………19 1.3. Оцінка маркетингового середовища підприємства….………………...29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАТ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ» 2.1. Маркетингова характеристика ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»……………………………………...…………………….37 2.2. Аналіз маркетингових методів управління ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»……………………………………….…….54 2.3. Аналіз та оцінювання маркетингового середовища ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»…………………………………………….64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ» 3.1. Сучасне системно-інформаційне забезпечення при проведенні аналізу маркетингового середовища підприємства…………………………………86 3.2. Пропозиції щодо формування стратегічних дій ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»…………………………………………….98 3.3. Оцінка ефективності розроблених пропозицій для ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»………………………………………………...108 ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
ВСТУП Підхід до управління компанією на ринку страхових послуг в умовах нестабільної економічної ситуації неможливий без створення нової системи економічних відносин господарюючих суб’єктів, які для досягнення позитивних фінансових результатів повинні покладатися на власні можливості, забезпечувати конкурентоспроможність, орієнтуватися на підприємництво, ініціативність та інновації, швидко й адекватно реагувати на потреби ринку, враховуючи попит та пропозиції, ціни, банківський відсоток, податкові ставки тощо. Вирішення цих завдань вимагає комплексного підходу та сучасної організації маркетингової діяльності підприємства. Цим забезпечується погодження інтересів підприємства з факторами ринкового середовища на підставі прийняття оптимальних рішень у сфері стратегії маркетингової діяльності. На сьогоднішній день проблеми аналізу та оцінки маркетингового середовища страхової компанії є дуже актуальними, так як в 2010 році обсяги страхового бізнесу в Україні продовжують знижуватися. Найсуттєвіше від кризи страждає сегмент класичного страхування, на долю якого припадає найбільша частка валових премій 85 % страхових компаній, що діють на ринку. Зниження продажів автомобілів, повільне відновлення кредитного ринку, відсутність значного обсягу угод на ринку нерухомості призводять до відсутності росту в сегменті класичного страхування. Така нестабільність позначається, насамперед, на невеликих компаніях з річним обсягом валових премій до 100 млн. грн. У даний момент важко пророчити темпи зниження валових премій у сегменті класичного страхування, тому що усе ще залишається надія, що із другого півріччя 2010 року почнеться повільне відновлення національної економіки, що повинно надати підтримку страховому ринку. Проте успішне функціонування підприємства в ринковому середовищі передбачає високу ефективність його діяльності та можливість пристосовуватись до зовнішніх умов, які змінюються. Світовий досвід показує, що найбільш ефективно ці задачі вирішуються на основі використання концепції маркетингу. Тому особливе місце в діяльності страхової компанії відводиться комерційній діяльності та маркетингу — методам дослідження страхового ринку і впливу на нього з метою отримання компанією якомога більшого прибутку. З визначення маркетингу у страхуванні випливає логічний висновок про те, що цей вид діяльності є невід’ємною складовою стратегічної політики страховика. Більш того, це не тільки засіб формування базових умов для вирішення страховиком конкретних завдань, а й механізм моделювання та аналізу ситуацій, що прогнозуються чи поставлені за мету, яка має бути досягнута на певному етапі. Маркетингові дослідження навколишнього середовища — головна передумова успішного маркетингу. Основним завданням дослідження навколишнього середовища є досягнення тривалого балансу інтересів підприємства та інших ринкових суб’єктів, що діють на тлі відповідних сил та умов, ліквідація суперечностей між ними за рахунок використання контрольованих факторів. У зв’язку з цим важливим є також урахування співвідношення успіхів і невдач підприємства щодо досягнення цілей своєї діяльності, процесу адаптації (пристосування маркетингової стратегії і тактики), організації зворотного зв’язку. Ігнорування аналізу маркетингового середовища призводить до прийняття необґрунтованих рішень, стратегії пасивного реагування на ринкові зміни, непослідовних рішень, ринкової вразливості підприємства, що призводить до послаблення ринкових позицій фірми та втрати ним ринкових орієнтирів. Метою написання магістерської роботи є впровадження в діяльність об’єкта дослідження заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі проведення аналізу та оцінювання маркетингового середовища фірми. Для досягнення мети під час написання роботи треба вирішити ряд завдань: - розкрити сутність, склад та фактори маркетингового макро- та мікросередовища підприємства; - охарактеризувати етапи аналізу маркетингового середовища; - розглянути теоретичні аспекти оцінки маркетингового середовища фірми на основі проведеного аналізу; - провести аналіз маркетингової діяльності фірми; - розглянути ефективність впровадження сучасного системно-інформаційне забезпечення при проведенні аналізу маркетингового середовища підприємства; - визначити шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності фірми; - запропонувати рекомендації щодо формування стратегічних дій підприємства. Об’єктом дослідження дипломної роботи є аналіз маркетингової діяльності страхової компанії ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія» на рівні макро- та мікросередовища функціонування фірми. Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу, закони України. У процесі дослідження використані традиційні способи та засоби економічного аналізу, обробка матеріалів проводилась за допомогою сучасних персональних ЕОМ.
Параметри роботи та координати виконавця: sandra_k | -
Кількість сторінок: 135

Ціна: 400 грн.
Контактна особа: Олександра
Телефон: 063-120-41-35 | Теги: Диплом магістра з маркетингу
E-mail: shushiza@mail.ru
Переглядів: 188
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл