Четвер, 27.07.2017, 00:42Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [220]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [78]
Бухгалтерський облік і аудит [1245]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [41]Держава і право [1358]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2437]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [220]
Медицина [82]Мова та література [186]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [504]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [62]
Релігія [31]Соціологія [82]
Статистика [273]Спорт і туризм, готельна справа [330]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [824]
Інше [598]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетинг. Провести детальний опис товару
Контрольна | 06.08.2015, 12:40
ЗМІСТ 1. Провести детальний опис товару (товар за задумом, у конкретному виконанні, з підкріпленням) 3 2. Класифікувати його по основних видах призначення (маркетингова класифікація) 4 3. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 6 4. Описати тип (сегмент) цільового ринку, де пропонується реалізувати вибраний товар (фактори сегментування споживчого ринку) 8 5. Обґрунтувати вибір каналів розподілу ( довжина і ширина каналів розподілу ). 10 6. Визначити основні підходи до ціноутворення (ціль, метод і стратегія ціноутворення) 12 7. Запропонувати основні заходи щодо стимулювання збуту 14 8. Для товару обґрунтувати вид обраної реклами, розробити проект рекламного звернення 15
1. Провести детальний опис товару (товар за задумом, у конкретному виконанні, з підкріпленням) Меблі відносяться до спонукуваного, мобільного майна людини (звідси і сама назва її на багатьох мовах), і її розвиток знаходиться в тісному зв'язку з розвитком способу життя людей. Історія меблів невіддільна від загальної історії техніки, мистецтва і культури людини. Якщо простежити розвиток меблевих форм у часі, то можна помітити, що вони завжди визначалися потребами і смаками людей тієї чи іншої історичної епохи. Кожен період виробляє свій власний спосіб вираження форм, своєрідний стиль. Стиль створюється сукупністю ознак, типових для мистецтва визначеного часу. Це насамперед ідеологічні і естетичні погляди, сучасні матеріали і технологія виготовлення меблів, рівень розвитку виробництва, побутові запити. Стиль нашої епохи характеризується простою формою і прагненням до зручності користування, тобто до задоволення вимог ергономіки. Проблеми формування середовища, що оточує людину, залучають усе більш широке коло населення нашої країни. Меблі служать для задоволення потреб людей, а ці потреби у свою чергу приводять до зміни її форми. Форма меблів указує на безпосереднє її призначення. Конструкційний матеріал і декоративність — на можливості існуючої технології, запити і смаки споживачів. Тенденція розвитку меблів нерозривно зв'язані з розвитком і удосконалюванням житла людини, ростом культури і побуту населення, забезпеченістю конструкційними матеріалами і можливостями виробництва. Постійне удосконалювання житла приводить до принципових змін у плануванні квартир, прагненню організувати відповідний інтер'єр. Поява широких двусторчатих дверей, а також тенденція до анфиладності в проектуванні квартир збільшила це положення. У результаті досить популярні вироби "Стінки", що з'явилися в період будівництва вузьких і довгих кімнат, перетворюються в нових квартирах у неорганізовані групи. Зростаюча норма площі на одну людину визначає прагнення новоселів до створення максимального комфорту в квартирі, і в першу чергу за рахунок меблів. У типових проектах останнього покоління житлових будинків маються чотири - і пятикімнатні квартири, питома вага яких у перспективному будівництві буде збільшуватися. Великий ступінь універсальності функцій може бути отриманий за рахунок комбінованих столів, секретерів з висувними додатковими робочими площинами, відкидною креслярською дошкою, що змінює кут нахилу, місцем для друкарської машинки, ємкостями для збереження канцелярських речей і ін. Нові пропорції загальних кімнат змінюють вимоги і до м'яких меблів. Якщо раніш традиційна група меблів для відпочинку складалася з дивана-ліжка і двох крісел, то в перспективних квартирах потрібні меблі, що забезпечують більш гнучку маневреність при її розміщенні. У сучасних квартирах масового будівництва площа прихожих значно збільшена. Це підвищує зручність квартир, тому що збереження сезонного одягу переноситься з загальних кімнат і спалень у прихожу. Виникає вимога створення комплексу виробів меблів для прихожих. Сучасні тенденції вимог людини до асортименту і якості меблів стає усе більш і більш індивідуальними.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 15
Рік захисту: 2015
Ціна: 170 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 164
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл