Маркетинг (варіанти 07,12,16,17) - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Середа, 07.12.2016, 18:18Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетинг (варіанти 07,12,16,17)
Контрольна | 06.07.2016, 14:00
Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): - попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp - пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію покупців (Q1-Q2) 2. Дослідити взаємодію продавців (S1-S2) 3. Розрахувати ринкові параметри (Q1 – S1, Q1-S2, Q2-S1, Q2-S2) 4. Зробити висновки щодо ринкової ситуації. 5. Дати пропозиції стосовно ринкової ситуації шляхом зміни формули поведінки одного з ринкових агентів (Q1, Q2, S1, S2) 6. Зробити остаточні висновки Задача 2 Сегментування ринку за групами споживачів 1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці. Сегментація за рівнем доходів, тис.дол. До 1 До 5 До 10 До 100 Понад 100 7 9 13 14 7 Сегментація ринку за віком, роки До 20 До 30 До 40 До 50 Понад 50 9 7 19 7 8 Сегментація ринку за територіальною ознакою Печерський Оболонь Подол Дарниця 6 21 15 8
Параметри роботи та координати виконавця: Алёна | -
Кількість сторінок: 6
Рік захисту: 2016
Ціна: 30 грн.
Контактна особа: Алена
Телефон: +380957914613
E-mail: k_alena_@list.ru
Переглядів: 25
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл