Маркетингова діяльність підприємства з виробництва коньячної продукції та шляхи її удосконалення - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Вівторок, 06.12.2016, 14:05Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетингова діяльність підприємства з виробництва коньячної продукції та шляхи її удосконалення
Дипломна | 11.06.2016, 10:00
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 1.1. Сутність маркетингової діяльності 1.2. Оцінка ефективності системи управління маркетингом РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ” ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз комплексу маркетингу 2.3. Аналіз конкурентного середовища підприємства на ринках продукції, що виробляється РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ» ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ 3.1. Удосконалення управління маркетингом на підприємстві 3.2. Удосконалення комплексу маркетингу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Відкрите акціонерне товариство “Зелений Гай” (раніше - радгосп “Зелений Гай”) Вознесенського району Миколаївської області розташоване в грунтово-кліматичній зоні південного степу України, в південно-західній частині Вознесенського району в зоні другого агрокліматичного району Миколаївської області. 2. В результаті дослідження встановлено, що ВАТ“Зелений Гай» має достатню забезпеченість виробничими ресурсами, які викоритсовуються у господарстві достатньо ефективно. 3. ВАТ “Зелений Гай” спеціалізується промислові переробці продукції садівництва та винограду, що забезпечує 91 % загальної суми виручки господарства. При чому основну частину виручки від реалізації промислової продукції забезпечує реалізація коньячних виробів та виноградних вин. 4. Товарна номенклатура товариства має наступні асортиментні групи – продукція рослинництва, тваринництва. промислова продукція, послуги. Найбільш широким і глибоким асортиментом характеризується виробництво продукції рослинництва – зернові (озима пшениця, ячмінь, овес, кукурудза), соняшник, овочі, плоди(яблука, вишня) та ягоди, виноград. Крім виробництва товарних культур господарство займається вирощуванням кормових культур, оскільки намагаються підтримувати розвиток галузей тваринництва. Досить широкий асортимент продукції промислової переробки: щорічно розливає 250-300 тис. дал. сухих, марочних и столових вин, лікеро-горілчаних виробів, коньяку під торговими марками «Грінвіч», «Зелений Гай», концентрованого яблучного соку. 5. У сільськогосподарському виробництві за період з 2007 року по 2009 рік спостерігається скорочення обсягів реалізації по зерну, плодам та молоку. Найбільший приріст обсягів реалізації продукції спостерігається по ягодах , приросту живої маси свиней та великої рогатої худоби. Слід відмітити, що виноград в господарстві вирощується тільки технічних сортів і тому, майже, не реалізовується у свіжому вигляді.. 6. ВАТ “Зелений Гай” працює з такими сегментами ринку, як ринок споживачів; ринок виробників та ринок проміжних торговців. При цьому, основна частина продукції реалізовується за цінами, що недостатньо відповідають ринковим, хоча протягом 2007-2009 років сільськогосподарська продукція реалізовувалась за майже стабільними цінами, а це дає змогу стверджувати, що товариство працює зі стабільними клієнтами. 7. Торговий відділ товариства займається продажем сільськогосподарської продукції, а також винопродукції різним клієнтам: молоко реалізовувалось на Первомайський молокозавод; плодова продукція реалізовується як у свіжому вигляді, так і переробним підприємствам, зокрема ВАТ "Вознесенський консервний завод", ТОВ «Сандора»; некондиційні яблука переробляються безпосередньо в господарстві на концентрований сік, який продають на експорт до Німеччини. 8. Реалізацією коньячних виробів ТОВ "Українська сировина" Лтд.", яка є власником торгової марки «Грінвіч». Дана торгова марка з'явилася на українському ринку у середньому ціновому сегменті у листопаді 2004 року. Назва ТМ “Грінвіч” не ідентифікується ні з територіального боку, ні з етнічного, хіба що асоціюється з назвою заводу виробника “Зелений Гай”. 9. Діяльність торгового дому ВАТ «Зелений Гай» розвивається в трьох основних напрямках: прямий продаж – 36%(охоплює 5 філіалів; експорт (Балтійські країни, Росію, Німеччину, Францію); прямий продаж - торгові точки з якими працює ВАТ «Зелений Гай» поділяються на три основні групи: • організована торгівля(гіпермаркети, мережеві супермаркети, та ін.); • звичайний роздріб; • канал КаБаРе(кафе, бари, ресторани). 10. Товариство активно приймає участь у різних виставках стосовно своєї продукції, досить активна рекламна кампанія проходить на телебаченні стосовно ТМ «Гринвіч», товариство випускає рекламні буклети та ін.. Власники ТОВ «Українська сировина ЛТД» у 2009році планують розмістити облігаці на фондовому ринку на суму 10 млн грн., а частину коштів спрямувати на розвиток бренду «Грінвіч». 11. Досліджуючи ефективність управління маркетинговою діяльністю у ВАТ «Зелений Гай» слід відмітити, що найбільш прибутковим у товаристві є виробництво, ячменю, плодів, молока, свиней. Збитковість зерновиробництва пояснюється високою собівартістю виробництва, складними погодними умовами та несприятливою ціновою кон’юнктурою. Ціни реалізації продукції великої рогатої худоби на м’ясо не відшкодовують витрат на виробництво, тому ця галузь збиткова в господарстві. По промисловій продукції, набільш рентабельним є виробництво міцних та плодових вин, а також виноматеріалу. Коньяк має значно меншу рентабельність через те, основна маса коньячного спирту імпортується. 12. Для удосконалення комплексу маркетингу у ВАТ «Зелений Гай» Вознесенського району пропонуємо застосувати маркетингову концепцію С: • 1С(CONSUMER) Cпоживач – як свідчать дослідження, продукція ВАТ "Зелений Гай" в першу чергу має бути зорієнтована на задоволення очікувань споживачів: • 2С(CONVENIENCE) Зручність – товариство повинне постійно прагнути до удосконалення якісних та ергономічних показників продукції відповідно до досліджень очікуваннь споживачів. • 3С(COST) Вартість – широкий асортимент продукції ВАТ "Зелений Гай" охоплює різні цінові сегменти ринку і має оптимальне співвідношення ціни і якості. • 4С(COMMUNICATION) Комунікація – продукція досліджуваного підприємства має відрізняєтися високим рівнем впізнавання. Товариство постійно підтримує рівень обізнаності серед споживачів виокристовуючи всі можливості інтегрованих маркетингових коммунікацій: ATL, BTL, PR. • реклама в періодичній пресі (зокрема в газетах); • друкована реклама – підготовка рекламних буклетів; • реклама по телебаченню( ТМ «Грінвіч» є спонсором програми «Дуель» на телеканалі ТРК «Україна», також за підтримки цієї ТМ на каналі ICTV виходить програма «Час героїв»; • участь у міжнародних і національних виставках; • зовнішня (зовнішня) реклама - на приклад реклама ТМ «Грінвіч» розміщується у вагонах потягів Одеської залізниці. 13. Виходячи з особливостей ринку, при виборі діючих каналів комунікації можна використати теорію Алсопа. Стисло вона формулюється так: “Фактором, у дійсності що створює або знищує товар або імідж підприємства, є чутки”. Чутки завжди поширюються “від центра до країв” системи кіл. крім цього ВАТ «Зелений Гай» ( компанія «Українська сировина - ТМ «Грінвіч») та фірма «Angel Communicable Group» підписали договір на обслуговування медійних активностей ТМ «Грінвіч» у 2009 році за підсумками тендеру. Для удосконалення управління маркетингом у ВАТ «Зелений Гай» Вознесенського району, пропонуємо створити маркетингову службу. Загальна сума витрат на створення буде становити 22 тис. грн.
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. У сучасних умовах багато сільськогосподарських підприємств обмежилися зміною організаційно-правової форми і назви підприємства, не змінюючи при цьому виробничої структури і структури апарата управління, навіть якщо вони явно неефективні. Одним з найважливіших елементів виживання й успіху у сформованих економічних умовах є маркетинг. Черговий етап розвитку української економіки впритул підвів українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Однак, для цього потрібні не тільки підготовлені фахівці, а значні зусилля по створенню управлінських структур, у задачу яких входить аналіз, планування, організація і контроль маркетингової діяльності підприємства. Саме актуальність даного питання стала визначальною при обранні теми дипломного дослідження Мета даної дипломної роботи полягає в розробці пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності у відкритому акціонерному товаристві «Зелений Гай» Вознесенського району, яке було обрано в якості об’єкта дослідження.. Поставлена мета обумовила вирішення наступних завдань : • теоретично обґрунтувати сутність маркетингової діяльності та її ефективності; • провести аналіз маркетингового середовища підприємства та ступеня готовності компанії до реалізації маркетингової стратегії; • провести аналіз конкурентного середовища підприємства; • визначити шляхи щодо удосконалення маркетингової діяльності у досліджуваному підприємстві; Методами дослідження використаними у дипломній роботі є: • аналіз техніко-економічних показників діяльності і складових елементів макро- і мікросередовища підприємства; • аналітико-синтетичний метод дослідження сильних і слабких боків діяльності – SWOT-аналіз; • техніко-економічний прогноз діяльності після впровадження запропонованих заходів.
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 95
Рік захисту: 2010
Ціна: 150 грн.
Контактна особа: Андрей
Телефон: +380983983746
E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 14
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл