Маркетингова інформація - запорука успіху діяльності підприємства на прикладі ІП"Кока Кола Беверіджис Україна - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Неділя, 22.01.2017, 01:39Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетингова інформація - запорука успіху діяльності підприємства на прикладі ІП"Кока Кола Беверіджис Україна
Курсова | 30.07.2014, 22:24
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..……..3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні аспекти використання маркетингової інформації для успішної діяльності підприємства…………………….……...6 1.1. Сутність та значення маркетингової інформації для прийняття управлінських рішень………………………………………………..6 1.2. Види маркетингової інформації…………………………….………..9 1.3. Методи збору маркетингової інформації………………….………..12 1.4. Структура маркетингової інформаційної системи…………..……..17 1.5. Основні шляхи організації маркетингової діяльності на підприємстві………………………………………………………………….19 1.6. Рекламна діяльність в системі маркетингової діяльності…………21 РОЗДІЛ 2. Аналіз господарської діяльності ІП «Кока Кола Беверіджис Україна»………………………………………………….…………23 2.1 Історія становлення та успіху торгового бренду «Кока Кола»…….23 2.2. Загальна характеристика діяльності ІП «Кока Кола Беверіджис Україна»………………………………...…………………………..26 2.3. Аналіз маркетингової інформації ІП «Кока Кола Беверіджис Україна»…………………………………………….………………30 Висновки та пропозиції………………………………………………..………..37 Список використаних джерел………………………………….……………….39 ДОДАТКИ……………………………………………………………….……….41
ВСТУП З переходом від командно-адміністративного типу економічної системи до ринкової економіки серед актуальних напрямків наукових досліджень отримують все більшого значення проблеми вдосконалення систем управління на макро- і мікрорівнях. Актуальність дослідження. У даний час, перед сучасною економікою України постає завдання формування теоретико-методологічних підходів до ефективного управління діяльністю підприємства, а також практичних рекомендацій щодо її забезпечення, маючи на увазі вдосконалення системи операційного менеджменту підприємства та орієнтацією його на споживача. У ринковій економіці неодмінною умовою підвищення конкурентоспроможності та оптимізації використовуваних підприємством ресурсів стає маркетинговий підхід до його управління, що зумовлює актуальність використання сучасного інструментарію маркетингового планування, який максимально враховує інформацію як внутрішнього, так і зовнішнього походження, грунтується на реалізації сучасної системи планування, адаптованої до особливостей господарської діяльності підприємства і його підрозділів. В умовах мінливості зовнішнього середовища
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 44
Рік захисту: 2014
Ціна: 220 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 197
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл