Маркетингове дослідження ринку страхових послуг за матеріалами ВАТ СК „ПЗУ Україна” - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
П`ятниця, 24.02.2017, 19:27Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1351]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2307]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [138]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [216]
Медицина [81]Мова та література [182]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [75]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [391]Психологія [774]
Політологія [102]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [327]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетингове дослідження ринку страхових послуг за матеріалами ВАТ СК „ПЗУ Україна”
Дипломна | 28.03.2014, 11:50
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження 5 1.2. Передумови та необхідність проведення маркетингових досліджень 10 1.3. Класифікація методів маркетингових досліджень 15 Розділ 2. Маркетингове дослідження ринку страхових послуг України 22 2.1. Характеристика ринку страхових послуг України 22 2.2. Аналіз діяльності ВАТ СК „ПЗУ Україна” 35 2.3. Оцінка проведення маркетингового дослідження на ВАТ СК „ПЗУ Україна” 53 Розділ 3. Перспективи маркетингового дослідження ринку страхових послуг 63 3.1. Напрямок удосконалення маркетингового дослідження 63 3.2. Прогноз маркетингової діяльності ВАТ СК „ПЗУ Україна” 65 Висновки та пропозиції 76 Список використаних джерел 79 Додатки 83
Вступ Підхід до ринкової економіки неможливий без створення нової системи економічних відносин господарюючих суб'єктів, які для досягнення позитивних фінансових результатів повинні покладатися на власні можливості, забезпечувати конкурентоспроможність, орієнтуватися на підприємництво, ініціативність та інновації, швидко й адекватно реагувати на потреби ринку, враховуючи попит та пропозиції, ціни, банківський відсоток, податкові і митні ставки тощо. Вирішення цих завдань вимагає комплексного підходу та сучасної організації маркетингової діяльності підприємства. Цим забезпечується погодження інтересів підприємства з факторами ринкового середовища на підставі прийняття оптимальних рішень у сфері стратегії маркетингової діяльності. Успішне функціонування підприємства в ринковому середовищі передбачає високу ефективність його діяльності та можливість пристосовуватись до зовнішніх умов, які змінюються. Світовий досвід показує, що найбільш ефективно ці задачі вирішуються на основі використання концепції маркетингу. В свою чергу маркетингові дослідження мають велике значення у процесі вибору цінової стратегії підприємства передбачається визначення факторів, що впливають на структуру і обсяг попиту, динаміку його змін в минулому і майбутньому. Необхідно зауважити, що лояльність споживачів до продукції чи послуг фірми – головна умова визначення як якісних, так і кількісних параметрів товарів, які необхідно реалізувати. Саме оцінка покупцем споживчих властивостей товару є фактором, що впливає на його продаж. Чітке визначення цільових ринків споживачів дає змогу запобігти розпорошенню фінансових ресурсів підприємства, сконцентрувати їх на стратегічно важливих напрямках. Це можливе завдяки налагодженій системі інформаційного забезпечення. У сучасних умовах фактором успіху підприємства є інформаційне забезпечення процесу прийняття управлінських рішень. Саме тому, розробка методологічних та методичних засад дослідження потреб індивідуальних споживачів та особливостей їх поведінки на товарному ринку набуває особливої актуальності. Завдяки правильній стратегії в області реклами, можна збільшити обсяг продажів та частку на ринку. Під час дослідження в роботі було використано нормативно-правові документи, наукові праці таких провідних науковців, як Дєрябіної Л.І., Михайленко В.Е., Брозовського Д.І., Качалової М.С., Байдакової Л.І. та матеріали дослідження, проведеного співробітниками журналу “Бізнес”, а також інша література, де проводиться дослідження ринку на дану тему. Метою дипломної роботи є пошук шляхів підвищення ефективності маркетингових досліджень підприємства. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: - проаналізувати теоретичні основи маркетингових досліджень; - дослідити класифікацію методів маркетингових досліджень; - здійснити аналіз ринку страхових послуг України; - проаналізувати діяльність досліджуваного підприємства; - запропонувати шляхи вдосконалення проведення маркетингових дослідження у страховій діяльності . Предметом дослідження виступають маркетингові дослідження, здійснювані на підприємстві, що здійснює свою діяльність в сфері страхування. Об’єктом дослідження є відкрите акціонерне товариство СК „PZU” Україна”, яке працює на ринку страхування. Структура дипломної роботи визначена метою і завданнями і включає в себе вступ, три розділи, висновки та пропозиції, список використаної літератури і додатки.
Параметри роботи та координати виконавця: sandra_k | -
Кількість сторінок: 85

Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Олександра
Телефон: 063-120-41-35 | Теги: Диплом магістра з маркетингу
E-mail: shushiza@mail.ru
Переглядів: 129
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл