Маркетинговий потенціал підприємства - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Вівторок, 06.12.2016, 14:05Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Маркетинговий потенціал підприємства
Дипломна | 11.06.2016, 10:05
ВСТУП 3 1. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ У ХАРЧОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ 5 1.1. Загальний стан та проблеми у харчовій промисловості України 5 1.2. Загальний стан та проблеми у молочній промисловості України 18 1.3. Збут в системі товарного обігу та його роль на підприємстві 39 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА БАЗОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 47 2.1. Характеристика базового підприємства та його ринкового середовища 47 2.2. Аналіз техніко-економічних показників виробничої та збутової діяльності 54 2.3. Оцінка ділової активності підприємства 63 3. МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА 85 3.1. Сутність та особливості складових маркетингового потеціалу 85 3.2. Методика оцінки маркетингового потенціалу та маркетингових зусиль 92 3.3. Техніко-технологічні засоби в організації збуту 107 ВИСНОВКИ 115 Напередодні реформування економіки харчова промисловість України не тільки забезпечувала потреби населення в продовольчих товарах, наблизивши їх споживання по калорійності до науково обгрунтованих норм, але й була змога деяку частину експортувати в інші країни. Однак з техніко-економічного рівня харчова промисловість ще відставала від аналогічних підприємств розвинутих країн світу. Уповільнення темпів розвитку економіки у 80-х роках примушувало державні владні структури з появою ряду ознак початкового кризового стану шукати шляхи виходу з нього. З урахуванням світового досвіду було прийнято рішення про проведення економічної реформи. Таким чином, економічна реформа економіки України стала об’єктивною необхідністю. Однак у процесі економічної реформи не тільки не були усунуті ті недоліки, які стримували темпи розвитку економіки, її ефективність, відсутність матеріального заохочення працюючих в підвищенні продуктивності праці, в кінцевих результатах роботи підприємства, а призвели до розвалу економіки, до знецінення обігових коштів підприємств та зубоження населення, що різко знизило його купівельну спроможність. Виробництво та споживання продуктів харчування з кожним роком проведення реформ зменшувалося. Обсяги виробництва харчових продуктів на душу населення зменшилися по Україні в цілому в 5 і більше разів, а споживання зменшилося у 2 і більше разів. В таких умовах зростала залежність України в продовольчих товарах від зарубіжних країн, що загрожувало її безпеці. Причиною такого спаду виробництва та його наслідків є не реформа сама по собі, як багато хто вважає, про що свідчить досвід реформування економіки в Угорщині, Чехії, Естонії, а помилки та хиби, що були допущені державною владою у механізмі управління реформою. Найзначнішими з них є лібералізація цін 1994 року, що знецінила, як заощадження населення, так і обігові кошти підприємств, без яких вони не змогли відновляти виробничий процес. По-друге, це відмова від контролю за ростом цін, що призвела до порушення паритету цін, які на промислову продукцію збільшилися в 268 тис. разів, а на сировину для виробництва харчових товарів – в 5 раз менше – тобто в 60 тис. разів. І як наслідок цього машинобудування по виробництву техніки для харчових та переробних підприємств втратило ринок збуту своєї продукції. По-третє, це безконтрольність уряду над політикою і роботою Національного банку України, особливо за його кредитною політикою. Встановлення ним облікової ставки по кредитам, яка перевищує рентабельність роботи як промислових підприємств, так і по виробництву сировини в декілька разів, а також безконтрольність за роботою комерційних банків призвели до того, що комерційні банки перетворилися на ростовщиків, які за рахунок обирання підприємств за роки реформ збільшили свій капітал у 2 тис.разів, а щорічні прибутки уже перевищили 1,3 млрд.грн. По-четверте, замість передбачаємої інтеграції між харчовими підприємствами та виробниками сировини, внаслідок помилок, допущених в положенні про розподіл акцій підприємств, що приватизуються, виникла дезінтеграція, розрив економічних зв'язків між виробниками сировини та її переробниками. Як наслідок, виробники сировини втратили постійних споживачів, а харчові підприємства – постійних постачальників сировини для переробки. Виробники почали скорочувати виробництво, стала складатися продовольча небезпека держави. Для відродження роботи харчових підприємств потрібно, в першу чергу, створити матеріальну зацікавленість виробників сировини в обсягах, забезпечуючих повне завантаження підприємств, ліквідувати розрив між цінами на сировину і продукцією промислового виробництва (обладнання, добриво, гербіциди та інше). Матеріально-технічна база галузі не відповідає сучасним вимогам, характеризується значною спрацьованістю обладнання. Це негативно позначається і на економічних показниках. Приміром, спрацьованість основних виробничих фондів у галузі сягає 48 відсотків, а темпи оновлення їх основної частини значно відстають від споживи. Рівень механізації праці на підприємствах не перевищує 50—60 відсотків. Продуктивність праці в галузі в 2—3 рази нижча, ніж на споріднених підприємствах у зарубіжних країнах з розвиненою економікою. Для створення міцної матеріально-технічної бази необхідно активне формування і нагромадження інвестиційного потенціалу, перетворення амортизацій у найважливіший реноваційний ресурс, впровадження сучасних технологій худе. Нині найголовніше завдання підприємств харчової галузі — поліпшення їх фінансового стану. Визначальній чинник платоспроможності тут — стан обігових коштів, які розпорошуються через постійне зростання дебіторської заборгованості. Отже, ефективне використання коштів — пріоритетний напрямок фінансової діяльності підприємств. Реалізувати його можна за допомогою стабілізації виробництва. При зменшенні обсягів випуску продукції ефективність використання обігових коштів неминуче погіршується. Це зумовлено тим, що обсяги сировини, матеріалів інших ресурсів і палива зменшуються швидшими темпами, ніж обсяг випущеної продукції. Сьогодні поряд з налагодженням виробництва харчових продуктів виникла проблема їх збуту. За даними опитування керівників 60-и харчових підприємств з 117 (які перебувають на самостійному балансі), більш як третина респондентів однією з головних проблем у своїй діяльності визначили проблему збуту продукції. Невирішеність питань збуту веде до створення залишків продукції, заважає підприємствам працювати. Найбільше залишків нагромадилося по таких видах харчових продуктів, як консерви, цукор-пісок, борошно. Це говорить про неналагодженість збутових каналів, можливо, й про не найкращі якісні характеристики цих товарів, збої у маркетинговій діяльності відповідних підприємств. Для налагодження ефективного збуту необхідно переконати потенціального споживача у конкурентоспроможності продукції. Сьогодні головним критерієм конкурентоспроможності харчових продуктів є їхня якість і низька ціна. Відносно сфери збуту спостерігається тенденція погіршення. Насамперед, це звуження внутрішнього ринку продовольства через низьку купівельну спроможність населення, а також втрата зовнішніх ринків. На роботі підприємств негативно позначається імпорт продукції з консервантами, які подовжує термін її зберігання. Тим часом з торгової мережі витісняється якісна вітчизняна продукція.
Тема дипломної роботи є досить актуальною, тому що на сучасному етапі склалося скрутне економічне становище для всього народного господарства України і, особливо для – харчовій промисловості, оскільки ця область залежить від інших галузей – машинобудівної, хімічної, нафтопереробної та в найбільшій мірі від платоспроможності населення. Основні проблеми харчової промисловості лежать у площині «ціна-якість». Адже більшість громадян країн вимушена економити кожну копійку власного заробітку. Наша харчова промисловість вимушена конкурувати з сусідніми країнами, де продукти харчування дешевші, а після вступу України до СОТ ця конкуренція ще більш загострилася. Приєднання України до СОТ веде за собою необхідність впровадження нових норм безпеки та якості продукції. Запровадження правил СОТ у сфері стандартизації та сертифікації потребує суттєвих витрат для розроблення та впровадження нових інститутів і механізмів здійснення таких процедур. Значна частина витрат, пов'язаних із переходом до нових стандартів, припаде на вітчизняних виробників. Слід зазначити, що угоди СОТ не встановлюють вимог щодо якості товарів, які реалізуються на внутрішньому ринку. Це залишається компетенцією урядів. Однак від експортерів країни можуть вимагати підтвердження відповідності характеристик продукції міжнародним стандартам якості та безпеки. Тому необхідність дотримання міжнародних норм у цих сферах існує об'єктивно, незалежно від рішення про вступ до СОТ, оскільки є передумовою підвищення конкурентоспроможності виробників як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках. Але в своїй більшості, щоб заощадити, до України поставляються неякісні продукти, або взагалі ті, в яких вийшов термін реалізації, нерідко товари підроблюються. Через недосконале і невідпрацьоване законодавство дуже важко відстежувати такі товари, і тому покупці купують цю продукцію, ставлячи власну харчову промисловість в глухий кут. Через те, що вітчизняні продукти не розкуповуються, харчова промисловість не має можливості розплатитися з постачальниками, а також закупити нове обладнання та сировину. Беручи кредити для розрахунків, вона також ставить себе у фінансову залежність, яка може призвести до втрати права власності на власне підприємство [26, с. 49]. Великі проблеми має сировинна база харчової промисловості – сільськогосподарське виробництво. У більшості сільгоспвиробників велика заборгованість до держбюджету, із-за чого їх рахунки в банках закриваються. Вони не мають можливості розплатитися з постачальниками запчастин, нової техніки, паливно-мастильних матеріалів, через що потрапляють в залежність від бізнесменів і вимушені віддавати продукцію за мінімальною ціною, трохи покриваючи власні витрати. І навіть ціни, по яких купуються продукти сільгоспвиробництва державою, також далекі від світових. Але і в такій скрутній обстановці харчова промисловість функціонує – шукає шляхи подолання проблем. Вводить нові технології устаткування, оновлює асортимент і водночас шукає шляхи подолання проблем. Однією з них є проблема організації збуту на рівні сучасних вимог конкурентного середовища. На ринку збуту харчової продукції відбуваються досить складні процеси, які зумовлені соціальними, економічними і навіть політичними факторами. Однак у даній роботі будуть розглянуті проблеми організаційно-економічного та маркетингового характеру. На основі аналізу виробничої діяльності одного з провідних підприємств харчової галузі України ВАТ АКК «Баштанський сирзавод» буде досліджено типові проблеми організації збуту. Це дасть змогу узагальнити причини негативних явищ, визначити наявні резерви та обґрунтувати рекомендації по удосконаленню управління збутом на підприємстві для підвищення ефективності його діяльності
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 124
Рік захисту: 2013
Ціна: 150 грн.
Контактна особа: Андрей
Телефон: +380983983746
E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 20
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл