Вівторок, 22.08.2017, 13:12Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [220]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [78]
Бухгалтерський облік і аудит [1245]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [41]Держава і право [1358]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2437]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [220]
Медицина [82]Мова та література [186]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [504]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [62]
Релігія [31]Соціологія [82]
Статистика [273]Спорт і туризм, готельна справа [330]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [824]
Інше [598]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Органiзацiя рекламно-iнформацiйноi дiяльности по збуту товарiв на прикладi пiдпрмемства
Курсова | 03.08.2014, 18:49
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика збутової діяльності 5 1.1. Сутність та основні завдання збутової діяльності 5 1.2. Методика оцінки ефективності збутової діяльності виробничого підприємства 10 Розділ 2. Рекламна діяльність при збуті товарів на прикладі ТОВ «Лакталіс-Україна» 19 2.1. Дослідження організації збутової діяльності ТОВ «Лакталіс-Україна» 19 2.2. Оцінка ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Лакталіс-Україна» при збуті товара 25 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності збутової діяльності на ТОВ «Лакталіс-Україна» 36 Висновки 39 Список використаних джерел 40
Вступ На сучасному етапі переходу до ринкових відносин в нашій країні стимулювання підвищення ефективності збуту продукції починає грати важливу роль для успішної діяльності будь-якого підприємства. Стимулювати, як указується в словниках, означає “привести в рух”. Саме така задача ставилася перед стимулюванням продажів у всі часи. В США стимулювання продажів як складова частина виробничо-комерційної структури існує вже більше 50 років. Протягом багатьох літ використовувалися численні визначення поняття “стимулювання збуту”, які, проте, були досить розпливчатими. Сьогодні ж наявність спеціалізованих агентств і розвиток відповідного ринку дозволяє підійти до практично вичерпного визначення: можна вважати, що йдеться про сукупність прийомів, вживаних протягом всього життєвого циклу товару відносно трьох учасників ринку (споживача, оптового торговця, продавця) з метою короткострокового підвищення обсягу продукту, а також збільшення числа нових покупців. Оскільки, головною метою будь-якого
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 40
Рік захисту: 2014
Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 188
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл