Основні напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Понеділок, 05.12.2016, 00:25Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Основні напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві
Дипломна | 11.06.2016, 10:18
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві 1.1. Сутність та види реклами в сучасних умовах 1.2.Особливості управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві 1.3.Методологічні засади оцінки ефективності управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві Розділ 2. Аналіз управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві в умовах ринкової економіки 2.1. Дослідження процесів планування рекламної діяльності в торговельному підприємстві 2.2. Маркетингові дослідження поведінки покупців як умова забезпечення ефективної рекламної діяльності в торговельному підприємстві 2.3. Оцінка організації рекламної діяльності в торговельному підприємстві Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві 3.1. Організація процесу планування рекламної діяльності в торговельному підприємстві 3.2. Медіапланування як складова рекламної діяльності в торговельному підприємстві 3.3. Методичні підходи до оцінки ефективності управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Проведене в дипломній роботі дослідження теоретичних, організаційних та методологічних аспектів управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах дозволили зробити наступні висновки і пропозиції, спрямовані на підвищення ефективності управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах. 4. Визначено особливості та відмінності управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах та їх взаємовідносини з постачальниками. 5. Розроблена модель процесу управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві, яка віддзеркалює циклічність управлінського процесу та обґрунтовано основні методологічні принципи управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах, а саме: системності, комплексності, адекватності, безперервності, оперативності інформаційного забезпечення, гнучкості, врахування фінансових можливостей торговельного підприємства та рівня кваліфікації його працівників; іноваційності. 6. Узагальнення вітчизняної та зарубіжної теорії реклами дало можливість систематизувати та класифікувати методи визначення рекламного бюджету рекламної кампанії та методи оцінки ефективності рекламних кампаній на основі обґрунтованих ознак: залежності отриманих доходів від рекламної діяльності підприємства та витрат на рекламу; на обробці даних, що отримуються статистичним шляхом та на прогнозуванні функцій відгуку цільових сегментів споживачів. 7. Проведене дослідження процесу управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах дозволило зробити наступні висновки:  малі та середні торговельні підприємства, як правило, здатні приймати більш гнучкі та оперативні рішення щодо управління рекламною діяльністю, ніж великі, оскільки в них спрощена процедура прийняття управлінських рішень, що сприяє можливості швидкого реагування на зміни ринкової ситуації та адаптації до особливостей місцевих умов;  маркетингові та рекламні дослідження 83,9% середніх та всі малі торговельні підприємства, які здійснюють їх, проводять власними силами. Більшість великих підприємств торгівлі комплексні маркетингові дослідження проводять за допомогою маркетингових або рекламних агентств або на умовах аутсорсингу;  великі торговельні підприємства мають більш розвинену систему внутрішньої спеціалізації управлінських (зокрема рекламних) функцій, тоді як на малих та середніх підприємствах, як правило, працівники менш орієнтовані на виконання вузькопрофесійних завдань і поєднують декілька напрямів діяльності;  основною проблемою процесу планування рекламного бюджету є обґрунтування оптимального обсягу витрат на рекламну діяльність в торговельних підприємствах. Як свідчать результати досліджень, великі торговельні підприємства визначають рекламний бюджет за допомогою таких методів, як відсоток від обсягу продажу та прогнозування на основі оцінки рівня витрат на рекламу конкурентів. Малі торговельні підприємства за відсутності вільних коштів використовують залишковий метод визначення рекламного бюджету;  систематичне нагромадження й узагальнення інформації щодо рекламної діяльності в рекламних або маркетингових відділах характерне в основному великим торговельним підприємствам, це дозволяє їм формувати необхідний банк даних. Практично в усіх торговельних підприємствах інформація щодо рекламної діяльності, яка накопичується протягом тривалого часу, опрацьовується за різними методиками і через це втрачаються передумови порівняння.  методики оцінки ефективності рекламної діяльності, які застосовуються в торговельних підприємствах, не дають повної та різнобічної інформації, що унеможливлює оптимізацію процесів стратегічного планування рекламної діяльності в торговельному підприємстві.  при дослідженні рекламних акцій, що проводять виробники товарів в торговельних підприємствах, виявлено, що основною проблемою, з якою вони стикаються є те, що виробникам або посередникам важливо розмістити максимальну кількість рекламних матеріалів в торговій залі, а торговельному підприємству – дотриматись обраного фірмового стилю і раціонального використання рекламних матеріалів виробників або посередників. 8. Аналіз ефективності рекламної діяльності торговельних підприємств, здійснений автором, дозволив зробити наступні висновки: спостерігається відсутність рекламних досліджень при створенні рекламної кампанії, недостатність аналізу та накопичення інформації щодо рекламної діяльності, нераціональність витрат на рекламну діяльність, необґрунтованість вибору рекламних носіїв, недостатній рівень управлінського обліку щодо рекламної діяльності, недостатність відстеження рекламної діяльності конкурентів та оцінки ефективності проведення рекламних кампаній, відсутність єдиних правил та чіткого розподілу обов’язків в колективі, неефективність заходів щодо контролю рекламної діяльності на торговельному підприємстві. Все це не дозволяє більшості торговельних підприємств чітко визначати стратегічні цілі рекламної діяльності та не сприяє розробці і реалізації ефективної рекламної стратегії на торговельних підприємствах 9. Проведене дослідження рекламних витрат мереж торговельних підприємств у засобах масової інформації за два останні роки дозволило виявити, що підприємства використовують різні засоби реклами для впливу на одну і ту саму цільову аудиторію. Як свідчать результати власних досліджень, мережа торговельних підприємств “Фуршет” основну частину рекламного бюджету в 2004 та 2010 році витрачала на зовнішню рекламу, “Сільпо” – на телебачення, а “Велика кишеня” – на радіо. 10. На основі результатів опитувань керівників торговельних підприємств щодо засобів розповсюдження рекламної інформації, було виявлено, що великі торговельні підприємства здебільшого використовують зовнішню, друковану, поштову та радіорекламу, а малі – поштову та друковану. Результати опитувань покупців свідчать, що вони найчастіше звертають увагу на рекламу в газетах, а вже потім на рекламу на вуличних плакатах, щитах, радіорекламу, рекламу в журналах. Найбільше довіряють рекламі в газетах, журналах, у вітринах торговельних підприємств, радіорекламі. 11. У результаті проведеного дослідження поведінки покупців було зроблено такі висновки: основним місцем купівлі для покупців віком 29-40 років, з найвищою купівельною спроможністю порівняно з рештою вікових груп населення є супермаркети, при цьому вони роблять щодня, надають особливого значення місцерозташуванню торговельного підприємства, швидко реагують на появу нових товарів, вимогливі до якісного обслуговування. Виявлено, що для 10 % респондентів, одним із вирішальних чинників при визначенні місця покупки є проведення рекламних акцій торговельним підприємством. Цей фактор є найважливішим для покупців віком від 16 до 28 років. 12. Запропоновано теоретично-методичні підходи щодо вибору оптимальних засобів масової інформації для різних за масштабами торговельних підприємств діяльності, використання яких сприятиме здійсненню дієвого управління рекламною діяльністю та підвищить обґрунтованість управлінських рішень з метою досягнення цілей торговельного підприємства. 13. В результаті обробки інформації, отриманої в процесі дослідження покупців, були запропоновані рекомендації щодо змісту рекламного звернення торговельного підприємства залежно від цільової аудиторії. Якщо для торговельного підприємства цільовим сегментом є покупці з високим рівнем дохо-ду, і з високим та середнім ступенем прихильності до торговельної марки торгове-льного підприємства, то необхідно в рекламному звернені акцентувати на таких ознаках, як: широкий асортимент товарів, низькі ціни та великий спектр послуг. 14. Для привернення уваги споживачів до торговельного підприємства доцільно використовувати розроблені автором пропозиції щодо розподілу рекламних заходів за ступенем охоплення цільової аудиторії. 15. На основі проведеного дослідження було виявлено та обґрунтовано основні чинники, що впливають на ефективність управління рекламною діяльністю, сформульовано основні положення щодо їх подолання та визначено напрями підвищення ефективності управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах з урахуванням сучасних тенденцій і умов розвитку торгівлі. 16. У роботі запропоновано методику оцінки ефективності управління рекламною діяльністю на основі агрегування складових, що формують ефективність управління рекламною діяльністю на торговельному підприємстві. Основними складовими, що формують ефективності управління рекламною діяльністю на торговельному підприємстві, визначеними в результаті проведеного дослідження, є економічна ефективність, на яку впливає якість управління рекламною діяльністю, та потенційна комунікаційна ефективність. Розроблено систему оцінних показників ефективності управління рекламною діяльністю, яка необхідна для прийняття оптимальних рішень щодо управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві.
Актуальність теми дослідження. З переходом України до ринкової економіки в усіх сферах діяльності, зокрема торговельній, відбулися суттєві перетворення. Роздержавлення та приватизація торговельних підприємств сприяли створенню конкурентного середовища в торгівлі, розвитку нових незалежних суб’єктів господарювання різних форм власності, які самостійно визначають стратегію діяльності, формують товарну, цінову, збутову та комунікаційну політики. В роздрібній торгівлі з’явилися нові формати торговельних підприємств - супермаркети західноєвропейського стандарту, оптово-роздрібні торговельні підприємства, мережі торговельних підприємств різної спеціалізації, інтенсивно розвиваються фірмові мережі товаровиробників, дистанційна торгівля, що ґрунтується на комп’ютерних та телекомунікаційних технологіях. Саме ці нові соціально-економічні реалії безумовно потребують нових підходів та методів до управління рекламною діяльністю у сфері торгівлі. На сучасному етапі рекламна діяльність торговельних підприємств здійснюється в умовах жорсткої конкурентної боротьби, спостерігається відсутність стратегічної орієнтації рекламної діяльності, рекламних досліджень при створенні рекламної кампанії, недостатність аналізу та накопичення інформації щодо рекламної діяльності, нераціональність витрат на рекламну діяльність, необґрунтованість вибору рекламних носіїв, недостатній рівень управлінського обліку щодо рекламної діяльності, недостатність відстеження рекламної діяльності конкурентів та оцінки ефективності проведення рекламних кампаній, неефективність заходів щодо контролю рекламної діяльності в торговельному підприємстві. При такому підході виявляється, що торговельне підприємство не в змозі чітко визначати стратегічні цілі рекламної діяльності та приймати ефективні рішення щодо управління рекламною діяльністю. У зв’язку з цим рекламна діяльність торговельного підприємства набуває важливого значення і її необхідно розглядати як один із основних видів діяльності торговельного підприємства, що спрямований на встановлення взаємовідносин торговельного підприємства з усіма учасниками маркетингового середовища для забезпечення стабільної та ефективної роботи з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку. Важливу роль в розробці теоретичних і практичних аспектів розвитку управління рекламної діяльності мають фундаментальні роботи відомих зарубіжних вчених: У.Ф. Аренса, К.Л. Бове, А. Дейяна, Дж. Едвардса, Ф. Котлера, Л. Персі, Дж. Россітера, К. Ротцолла, Ч. Сендіджа, У. Уелса, Дж. Бернета, С. Моріарті, П. Фостора, В. Фрайбургера та інших. Питання методології рекламної діяльності, процесу формування рекламних кампаній знайшли своє відображення в роботах вчених Росії - І.Л. Вікентьева, Л.Ю. Гермогенової, В.Л. Музиканта, А.Д. Наймушина, Ф.Г. Панкратова, Н.С. Пушкарьова, І.Я. Рожкова, О. А. Феофанова та інших. У роботах вітчизняних вчених - Л.В. Балабанової, А.В. Войчака, С.С. Гаркавенко, Т.І. Лук’янець, О.П. Луція, А.А. Мазаракі, В.Ф. Павленко, Т.О. Примак, Є.В. Ромата, А.А. Старостіної - приділяється увага рекламним дослідженням, процесам організації і управління рекламною діяльністю, аспектам підвищення ефективності рекламних кампаній тощо. Разом з тим деякі методологічні та практичні аспекти, пов’язані з управлінням рекламною діяльністю, не можуть бути безпосередньо застосовані в Україні, оскільки вони не враховують специфічних особливостей функціонування різних форматів торговельних підприємств. З цієї точки зору великої актуальності набуває вивчення особливостей функціонування українського рекламного ринку з урахуванням розвитку торгової галузі. Таким чином, практичний інтерес до управляння рекламною діяльністю в торговельних підприємствах, а також недостатність теоретико-методологічного обґрунтування обумовили вибір теми дослідження, його ціль та зміст. Мета та задачі дослідження. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка методичного інструментарію управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві. Реалізація мети дослідження обумовила необхідність вирішення в роботі наступних задач:  обґрунтування вихідних теоретичних положень та методологічних засад управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах;  дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку рекламної діяльності в торговельних підприємствах, виявлення основних тенденцій та проблем, що їй притаманні;  визначення особливостей управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах;  дослідження впливу реклами на поведінку покупців, розробка рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності в торговельних підприємствах;  визначення теоретично-методологічних підходів до здійснення медіапланування торговельними підприємствами;  обґрунтування напрямів удосконалення управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах. Об'єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю підприємств роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 129
Рік захисту: 2013
Ціна: 200 грн.
Контактна особа: Андрей

E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 17
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл