Неділя, 25.06.2017, 21:16Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1354]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2309]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [217]
Медицина [82]Мова та література [183]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [328]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Реклама як засіб досягнення цілей підприємством
Дипломна | 28.08.2011, 10:57
ЗМІСТ ВСТУП .............................................................................................4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 1.1. Відображення маркетингового мислення в маркетингових комунікаціях.....8 1.2. Цілі проведення комунікаційної політики на ринку заморожених продуктів……………………………………………………………………………14 1.3. Види рекламної діяльності для заморожених продуктів……………………20 1.4. Планування реклами на ринку швидкозаморожених продуктів……………25 РОЗДІЛ ІІ. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ РИНКУ ШВИДКОЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ 2.1. Аналіз і тенденції на ринку швидкозаморожених продуктів харчування………………………………………………………………………….32 2.2. Аналіз діяльності ТОВ “ТПД ”Браво”................................................38 2.3. Проведення економіко-фінансового аналізу ТОВ “ТПД ”Браво”.............44 2.4. Маркетингові методи управління ТОВ “ТПД ”Браво”...........................54 2.4.1. Товарна політика ........................................................................54 2.4.2. Цінова політика ..........................................................................57 2.4.3. Збутова політика ........................................................................60 2.4.4. Комунікаційна політика ...............................................................62 2.5. Складання рекламного бюджету для ТОВ “ТПД ”Браво” ......................65 2.6. Проведення рекламної кампанії .......................................................70 РОЗДІЛ ІІІ. ПРИКЛАДНИЙ РОЗДІЛ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Генетично модифіковані продукти і їх вплив на організм людини ..........75 ВИСНОВКИ .....................................................................................81 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………….86 ДОДАТКИ …………………………………………………………………….89 Додаток 1. Основні характеристики складових маркетингових комунікацій Додаток 2. Ієрархія застосування окремих елементів комунікаційної програми Додаток 3. Порівняльна характеристика основних засобів масової інформації Додаток 4. Фактори сегментування споживачів Додаток 5. Фактори, якими керуються споживачі при купівлі плодоовочевої продукції Додаток 6. Асортимент продукції ТОВ “ТПД ”Браво” Додаток 7. Прайс-лист ТОВ “ТПД ”Браво” Додаток 8. Пріоритетність факторів встановлення цін на продукцію конкурентами
ВСТУП Надзвичайний темп розвитку цивілізації, а також супутні йому так звані «хвороби цивілізації», викликають необхідність природного захисту від них. Їжа, багата інгредієнтами, що допомагають попереджати, а також лікувати різні захворювання, виступає в цій боротьбі сильним союзником. Сучасні жителі мегаполісів усе більше усвідомлюють небезпеку, що несуть «хвороби цивілізації», такі як рак, цукровий діабет або ж серцево-судинні захворювання, і змінюють свій стиль харчування. Тваринні жири все частіше заміняються жирами рослинного походження, крім того, збільшується споживання овочів. У наш час питання, пов'язані з продуктами харчування, є дуже актуальними і набувають суспільного значення. Проблеми зі здоров'ям, пов'язані з поганим харчуванням, ростуть у Європі та й у всьому світі тривожними темпами. Мета написання моєї дипломної роботи дослідити, як саме реклама впливає на вибір споживачів і тим самим допомагає підприємству досягти поставлених цілей. Основні завдання, поставлені при написанні дипломної роботи: - визначити, які цілі проведення комунікаційної політики на ринку заморожених продуктів; - дослідити, які види рекламної діяльності використовуються для заморожених продуктів; - ознайомитися з теоретичними аспектами планування реклама на ринку швидкозаморожених продуктів; - проаналізувати ринок швидкозаморожених продуктів харчування; - проаналізувати діяльність підприємства, що реалізує швидкозамарожені продукти; - провести економіко-фінансовий аналіз підприємства, що реалізує швидкозамарожені продукти; - визначити маркетингові методи управління на підприємстві; - дослідити розробку рекламного бюджету; - вивчити на практиці проведення рекламної кампанії. Динамічний розвиток переробної промисловості й галузі зберігання свіжих овочів все більше і більше починає сприяти більш здоровому харчуванню. З метою протидії «хворобам цивілізації», варто поглянути в минуле й повернути в наше меню багато продуктів, якими була багата кухня наших предків. Прагнення до якомога більшої розмаїтості в нашому меню поліпшить баланс у харчуванні, і одночасно адаптує звички харчування до індивідуальних потреб. Ця тенденція стосується всіх розвинених країн, і вона буде зберігатися протягом найближчих років. Для людського організму дуже важливою є щоденна присутність у їжі продуктів, які містять велику кількість клітковини. Вона міститься в сирих овочах, фруктах і деяких злаках. Клітковина не засвоюється в організмі. Але вона створює відчуття ситості, перешкоджаючи переїданню. Крім того, поліпшує моторну діяльність кишечнику, сприяє виведенню холестерину з організму. У деяких, багатих на клітковину, продуктах міститься також лактулоза. Вона необхідна для підтримання нормального балансу кишкової флори. До продуктів, які містять лактулозу, належать: курага, абрикоси, спаржа, дайкон (редька), чорна смородина, брусниця, хліб з висівками, злаками, зелені салати, брокколі, цвітна капуста, кабачок цуккіні, ананас, папайя. Ці продукти не тільки збагачують організм клітковиною, але й запобігають дисбактеріозу. Правильне харчування дуже важливе. Багаті вітамінами, клітковиною, мінералами й антиоксидантами овочі та фрукти є важливим джерелом води для організму й відіграють істотну роль у харчуванні людини. Рекомендують вживати фрукти й овочі, принаймні, п'ять разів на день. Однак споживачі як і раніше недооцінюють овочі. Точка зору, що овочі занадто дорогі або ж занадто складні в приготуванні – це тільки два приклади існуючих думок, які гальмують більш поширене вживання овочів та фруктів. Харчування являє собою один з найважливіших факторів, що визначає здоров'я. Правильне харчування може, принаймні, частково запобігти таким захворюванням, як повнота, цукровий діабет, артеріосклероз, рак. Багато досліджень довели позитивний зв'язок між добре збалансованим, багатим овочами й фруктами, харчуванням і меншою захворюваністю багатьма серйозними хворобами. У цей час експерти схильні до думки, що, принаймні в 20% виявлених випадків захворювання на рак, хвороби можна було уникнути, вживаючи досить велику кількість овочів і фруктів. Турбота про правильне харчування знаходиться в центрі уваги багатьох виробників заморожених напівфабрикатів. Завдяки цим старанням, фірми-виробники сподіваються довести, що перероблені овочі істотним способом допомагають пристосуватись до вимог правильного харчування в сьогоднішній дійсності незбалансованих дієт. Така ситуація спонукає їх уважно стежити за тенденціями, що проявляються під час еволюції способів харчування. Зростаючий темп життя сприяє, і буде сприяти вибору так званої зручної їжі. Однак, це не виключає більш частого вживання овочів, тому що сучасні технології переробки (заморожування, консервування) багато в чому дозволяють зберігати поживну цінність навіть такої чутливої сировини, якою є фрукти й овочі. Потрібно належним чином оцінювати лікувальні властивості овочів та фруктів. Споживання заморожених продуктів за останній час дещо збільшилося, оскільки вони привертають увагу споживачів: їх легко готувати, а також в замороженому вигляді вони є навіть в несезон. Заморожені фрукти і овочі наперед ріжуться і готуються для теплової обробки, таким чином зменшуючи час, необхідний для приготування їжі. Заморожені овочі, упаковані разом з приправою й іноді з м'ясом, пропонують привабливе і швидке різноманіття блюд для поглинених турботами споживачів, які мають мало часу. Тому даний ринок привертає до себе як споживачів, так і виробників. Асортимент продукції, що пропонується, розширюється, що спонукає покупця до вибору. Проте як же зробити так, щоб споживач зупинив свій вибір саме на нашій продукції? Маркетингові комунікації стають засобом, який допоможе підприємству досягти поставленої мети, а зокрема, вдала реклама товару, що реалізується. Проте найефективнішим способом донести до споживача бажану інформацію є рекламування, що являє собою не особистісне пред'явлення певній групі людей фактів щодо товарів, послуг та ідей у будь-якій формі. Інакше кажучи, рекламування створює рекламний продукт і представляє його потенційним покупцям у такий спосіб, щоб вони зрозуміли, чим саме товар, послуга або ідея позитивно відрізняються від подібних до них, а виробник, у свою чергу, перетворює цю новацію в капітал. На мою думку, характерною рисою сучасної реклами є придбання нею новій ролі в результаті залучення до процесу управління виробничий-збутовою діяльністю промислових і сервісних фірм. Суть нової ролі реклами в тому, що вона стала невід'ємною і активною частиною комплексної системи маркетингу, рівень розвитку якої визначає якість і ефективність рекламний-інформаційної діяльності виробника і її відповідність новим вимогам світового ринку. Сучасна цивілізована реклама не тільки інформує потенційних покупців та споживачів про можливості купівлі того чи іншого товару. Вона дає змогу раціональніше зробити цю купівлю, оскільки споживачі за допомогою реклами матимуть об'єктивну інформацію про якість, ціну, способи використання та інші деталі, які покупцям треба знати, щоб зробити правильний вибір.
Параметри роботи та координати виконавця: sandra_k | -
Кількість сторінок: 87

Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Олександра
Телефон: 063-120-41-35 | Теги: Диплом бакалавра
E-mail: shushiza@mail.ru
Переглядів: 411
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл