Соціальна реклама: сутність, аудиторія, творчі технології. - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
П`ятниця, 20.01.2017, 21:59Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Соціальна реклама: сутність, аудиторія, творчі технології.
Курсова | 27.11.2015, 14:19
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 1.1. Історія соціальної реклами 1.2. Поняття соціальної реклами 1.3. Основні напрямки та види соціальної реклами РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 2.1. Сутність та розвиток технологій соціальної реклами 2.2. Характеристика стану соціальної реклами в Україні 2.3. Шокова соціальна реклама РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 3.1. Аналіз ефективності соціальної реклами в Україні 3.2. Проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі 3.3. Перспективи розвитку в Україні сфери соціальної реклами ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Параметри роботи та координати виконавця: mars1814 | -
Кількість сторінок: 52
Рік захисту: 2015
Ціна: 130 грн.
Контактна особа: Олександр
Телефон: (066)449-98-96
E-mail: mars1814@ukr.net
Переглядів: 47
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл