Удосконалення конкурентної стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Сандора" - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
П`ятниця, 02.12.2016, 19:55Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Удосконалення конкурентної стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Сандора"
Дипломна | 11.06.2016, 08:01
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність стратегії підприємства, її види та завдання 1.2. Підходи до формувавння конкурентної стратегії підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНДОРА" 2.1. Фінансово-економічна характеристика товариства 2.2. Вплив макросередовища на конкрентну стратегію ТОВ "Сандора" 2.3. Аналіз конкурентної стратегії ТОВ "Сандора" 2.4. Характеристика конкурентної стратегії ТОВ "Сандора" РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНДОРА" 3.1. Формування політики лідерства 3.2. Політика і стратегія 3.3. Партнерство і ресурси 3.4. Удосконалення каналів зовнішніх комунікацій товариства, як складова наступальної стратегії і ВИСНОВОК СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ У результаті дослідження виявлено, що факторами конкурентоспроможності харчового підприємства є портфель стратегічних напрямів діяльності, рівень конкурентоспроможності харчових продуктів на стратегічних напрямах діяльності та обсяги їхнього збуту. Якісний аналіз факторів конкурентоспроможності харчового підприємства повинен бути складовою розроблення конкурентної стратегії підприємства. Суб’єктам господарювання необхідно враховувати взаємозалежність цих факторів із рівнем конкурентоспроможності підприємства загалом та обґрунтовувати підходи до визначення цілей формування стратегії. Компанія «Сандора» була створена в 1995 році на базі консервного заводу в Миколаївській області, як виробник соків, нектарів і вин у пакуванні «Тетра Пак». Перша партія продукції зійшла із виробничої ліній 21 березня 1996 року і становила вона 7 найменувань. В 2006 році відкрито, лінію з переробки томатів у Херсонській області с.Козачі Табори (Херсонське відділення ТОВ «Сандора») і лінія з переробки фруктів у Крму с.Роднікове (Кримське відділення ТОВ «Сандора»), що дозволило оптимізувати витрати на сировину для виробництва, а також більш ретельно контролювати якість сировини на початкових етапах. Почавши в минулому як мале підприємство, на сьогоднішній день компанія перетворилася в лідера на соковому ринку України. За 5 останніх років загальний обсяг виробництва продукції виріс із 50 млн. до 350 млн. пакетів за рік. В 2008 році запущено новий виробничий комплекс № 2 з виробництва продукції в ПЭТ пакуванні. Управління маркетинговою діяльністю ТОВ "Сандора" базується на сучасній концепції 4С: • 1С(CONSUMER) Cпоживач – Як свідчать дослдження, продукція ТОВ "Сандора" в першу чергу орієнтована на задоволення очікувань споживачів:  ТОВ "Сандора" створює натуральний високоякісний продукт;  ТОВ "Сандора" пропонує споживачу широкий асортимент: соки, нектари та морсиз традиційних та екзотичних фруктів, ягід та овочів, а також різноманітні нові сполучення смаків.  Продукція компанії "Сандора" доступна споживачу на всій території України, вона займає оптимальні місця на полицях торгівельних точок та широко представлена в меню кафе, барів та ресторанів. • 2С(CONVENIENCE) Зручність – Згідно з результатами досліджень продукція ТОВ "Сандора" виробляється в різноманітному пакуванні. Об'єм пакування, його дизайн та інші характеристики забезпечуютьзручність та комфорт для будь-якого споживача компанія постійно прагне до удосконалення ергономічних показників пакування відповідно до досліджень очікуваннь спожиачів. • 3С(COST) Вартість- Продукція компанії "Сандора" доступна споживачам з різним рівнем статку і охоплює всі цінові сегменти ринку СНН. Опитування як лояльних так і непостійних споживачів , свідчить що у продукції ТОВ "Сандора" оптимальне співвідношення ціни і якості. • 4С(COMMUNICATION) Комунікація – Продукція досліджуваного підприємства відрізняється високим рівнем впізнавання. Компанія постійно підтримує рівень обізнаності серед споживачів виокристовуючи всі можливості інтегрованих маркетингових коммунікацій: ATL, BTL, PR. Даний підхід до управління маркетинговою діяльністю забезпечив досягнення таких результатів: 1. У рейтингу найбільших «соковиків» лідуючу позицію займає компанія «Сандора» (ТМ «Сандора», «Садочок», «Дар», «Сандорик» та ін.). У 2008р. обсяг виробництва підприємства оцінюється на рівні 224 тис. т, що склало біля половини загальногалузевого випуску сокової продукції (48,2%). 2. У регіональному розрізі пальма першості у виробництві соків і нектарів належить Миколаївській області (місце розташування виробничої бази ТОВ "Сандора") - 38,2% загального обсягу. 3. У 2008 році в Україні було вироблено 484,2 тис. т готових соків і нектарів, що в півтора разу більше, ніж у попередньому році. Найбільший обсяг соків був вироблений у Миколаївській області ТОВ "Сандора" - 46,4%. 4. Продукція компанії займає більше 50% сокового ринку України. Близько 80% споживачів продукції це міське населення. До числа споживачів, що закуповують найбільші обсяги продукції відносяться гіпер- і супермаркети, кафе, бари, ресторани; у меншій смірі роздрібні торговельні точки. До 25% випускаємої продукції, експортується як у ближнє так і далеке зарубіжжя. 5. В даний час ТОВ "Сандора" досить успішно працює на міжнародному ринку поставляючи соки до 24 країни світу, у т.ч. США, Германію, Швецію, Ізраіль, і в п'яти з них є лідером 6. У секторі «Сік томатний» частка «Сандори» в 2008 р. становить 40,4%. У категорії «Сік яблучний» частка «Сандори» склала 22,1% «яблучного» ринку. У категорії «Сік апельсиновий» - 49% становить продукція ТОВ «Сандора», при цьому спостерігалося незначне зниження обсягів випуску - на 13,9%. У секторі «Ананасовий сік» продукція компанії «Сандора» в 2008 р. зайняла близько 40%, при цьому вдвічі скоротилися обсяги випуску. У групі «Сік виноградний», включаючи сусло, на частку «Сандори» припадає майже 72%, обсяги виробництва скоротилися на 17,1%. 1. Для визначення і подальшого задоволення поточних і майбутніх потреб і очікувань зацікавлених сторін, а також для аналізу результативності і ефективності системи маркетингового менеджменту, вище керівництво ТОВ "Сандора" має використовувати інформацію, одержувану зворотним зв'язком із зацікавленими сторонами. 2. У відповідності зі стратегією підприємства на ТОВ «Сандора» потрібно розробити і впровадити систему управління, яка базується на процесному підході, у результаті чого визначити процеси, схему їхніх взаємозв'язків і відповідальних осіб. У результаті виконання даного підходу ТОВ «Сандора» одержить сучасну автоматизовану систему управління, що підтримує всі процеси підприємства 3. Для втримання лідуючих позицій ТОВ "Сандора" необхідно вживати заходів щодо підвищення зацікавленості споживачів різних категорій у пропонованій продукції. У зв'язку із цим, необхідно розширювати виробничі потужності, шляхом спорудження нового виробничого комплексу і придбанні сучасного обладнання з виробництва продукції в ПЕТ пакуванні. 4. Варто детально вивчати і аналізувати вимоги, бажання і очікування споживачів, а також, враховувати інтереси і піклуватися про задоволеність всіх зацікавлених сторін. На основі цього формувати стратегічні напрями розвитку підприємства, використовуючи місію, бачення, політику і стратегічні цілі та мету компанії в управлінні маркетингом. В основу даного підходу закладаються принципи орієнтації на споживача, залучення персоналу, постійне поліпшення, забезпечення цінностей для зацікавлених сторін і взаємовигідних відносин з партнерами. 5. Продовжити впровадження системи маркетингового менеджменту в основу, якої, покладено процесний підхід, постійне поліпшення результативності і ефективності діяльності, з урахуванням потреб зацікавлених сторін. 6. Проведення аудиту роздрібної торгівлі у певному регіоні в розрізі основних характеристик дистриб'юції. 7. Продовжувати практику залучення зовнішніх консалтингових компаній. Фахівцями підприємства продовжувати ретельний відбір таких компаній, виходячи зі спектра пропонованих послуг. Агентством здійснюється збір необхідної для проведення аналізу інформації, проводиться незалежний аналіз ТОВ "Сандора", а також конкурентів з використанням новітніх маркетингових підходів і застосуванням сучасних методів і методологій аналізу, а також готує детальний звіт (з використанням візуального матеріалу), на підставі якого керівництвом приймаються оперативні рішення. Застосування такого методу маркетингових досліджень дає можливість визначити ключові напрямки діяльності ТОВ "Сандора" при формуванні політики і стратегії підприємства.
В умовах динамічних змін зовнішнього середовища, глобалізації, загострення конкуренції, різкого підвищення значення маркетингової діяльності та ефективного використання ресурсів стратегія стає інструментом створення і підтримки домінування підприємства, яке базується на спеціалізації і здатності створювати цінність у певній галузі на вищому рівні, ніж це роблять конкуренти. Це положення особливо принципове для підприємств, які виготовляють харчові продукти. Впровадження на цих підприємствах стратегічного ринкового управління, яке дасть змогу успішно діяти в умовах збільшення кількості та різноманітності сегментів ринку харчових продуктів можна вважати необхідною умовою для забезпечення високого рівня їхньої конкурентоспроможності. Харчова промисловість є важливою складовою матеріального виробництва України. Її технічний стан, забезпечення сировинними, енергетичними та іншими ресурсами, а отже, стабільна робота її підприємств визначають продовольчу безпеку держави. Харчова промисловість за наявними виробничими потужностями, їхнім фізичним, технічним і технологічним станом, за рівнем розвитку інфраструктури істотно відстає від аналогічних галузей економічно розвинутих країн. Проблеми відтворення і раціонального використання потенціалу харчової промисловості в умовах розвитку ринкових відносин в Україні набувають надзвичайної актуальності. Метою даної дипломної роботи є обгрунтування напрямків формування конкурентної стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Сандора". Поставлена мета визначає головні задачі, що підлягають вирішенню в даній дипломній роботі: • дослідження сучасної конкурентної стратегії ТОВ "Сандора"; • обґрунтування напрямів удосконалення конкурентної стратегії досліджуваного підприємства; Об'єктом дослідження є процес формування конкурентної стратегії товариства з обмеженою відповідальністю «Сандора». Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади формування конкурентної стратегії товариства з обмеженою відповідальністю «Сандора». Методами дослідження використаними у дипломній роботі є: • аналіз техніко-економічних показників діяльності ТОВ "Сандора"; • аналіз застосовуваної конкурентної стратегії досліджуваним підприємством; • техніко-економічне обгрунтувння напрямів удосконалення формування конкурентної стратегії. Основними теоретичними і методологічними джерелами при написанні даної дипломної роботи були українські і іноземні видання, присвячені формуванню конкурентної стратегії підприємства. Практична частина роботи побудована на даних досліджуваного підприємства. В даній роботі автором запропоновано основні шляхи удосконалення та підходи щодо формування конкурентної стратегії досліджуваного підприємства. Дипломна робота викладена на 116 сторінках друкованого тексту, містить 23 таблиці і 18 рисунків. Список використаної літератури нараховує 55 найменувань.
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 116
Рік захисту: 2013
Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Андрей
Телефон: +380983983746
E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 19
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл