Удосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Середа, 07.12.2016, 18:19Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Маркетинг та реклама

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості
Дипломна | 11.06.2016, 08:06
Вступ Розділ 1. Розділ 1. Методологічні підходи до організації маркетингової діяльності підприємства 1.1. Концепції управління та планування маркетингом 1.2. Маркетинговий аналіз і аудит 1.3. Процес управління маркетингом Розділ 2. Сучасний стан організації маркетингової діяльності у товаристві з обмеженою відповідальністю "Сандора" 2.1. Фінансово-економічна арактеристика товариства 2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 2.3. Аналіз факторів мікросередовища 2.4. Маркетингова стратегія компанії 2.5. SWOT-аналіз Розділ 3. Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності товариства з обмеженою відповідальністю "Сандора" 3.1. Формування політики лідерства 3.2. Політика і стратегія 3.3. Партнерство і ресурси 3.4. Удосконалення каналів зовнішніх комунікацій у товаристві Висновок Список літератури Додатки Управління маркетинговою діяльністю ТОВ "Сандора" базується на су-часній концепції 4С: • 1С(CONSUMER) Cпоживач – Як свідчать дослдження, продукція ТОВ "Сандора" в першу чергу орієнтована на задоволення очікувань спожива-чів:  ТОВ "Сандора" створює натуральний високоякісний продукт;  ТОВ "Сандора" пропонує споживачу широкий асортимент: соки, нектари та морсиз традиційних та екзотичних фруктів, ягід та овочів, а також різноманітні нові сполучення смаків.  Продукція компанії "Сандора" доступна споживачу на всій терито-рії України, вона займає оптимальні місця на полицях торгівельних точок та широко представлена в меню кафе, барів та ресторанів. • 2С(CONVENIENCE) Зручність – Згідно з результатами досліджень продукція ТОВ "Сандора" виробляється в різноманітному пакуванні. Об'єм па-кування, його дизайн та інші характеристики забезпечуютьзручність та ком-форт для будь-якого споживача компанія постійно прагне до удосконалення ер-гономічних показників пакування відповідно до досліджень очікуваннь спожи-ачів. • 3С(COST) Вартість- Продукція компанії "Сандора" доступна спо-живачам з різним рівнем статку і охоплює всі цінові сегменти ринку СНН. Опи-тування як лояльних так і непостійних споживачів , свідчить що у продукції ТОВ "Сандора" оптимальне співвідношення ціни і якості. • 4С(COMMUNICATION) Комунікація – Продукція досліджуваного підприємства відрізняється високим рівнем впізнавання. Компанія постійно пі-дтримує рівень обізнаності серед споживачів виокристовуючи всі можливості інтегрованих маркетингових коммунікацій: ATL, BTL, PR. У зв'язку зі збільшенням виробництва і розширенням асортиментів продукції, потрібно проводити пошук нових постачальників, удосконалювати вже налагоджені зв'язки (обмін делегаціями, складання планів графіків роботи на місяць, квартал). За результатами роботи проводити аналіз і складати відповідні звіти, кращі ідеї і перспективні пропозиції застосовувати на практиці. Реалізація зазначених заходів дозволить компанії одержати економічний ефект – зростання обсягів реалізації до 650 тис.шт., а чистий обсяг продажу може зрости до 180000тис доларів. Слід зазначити, що найбільш істотним ре-зультатом впровадження зазначених заходів варто вважати загальне зростання конкурентоспроможності компанії, отримане як наслідок методично правиль-ного підходу до організації маркетингової діяльності.
Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Темою даної роботи є управляння маркетинговою діяльностю підприємс-тва. Актуальність теми, обраної автором цієї роботи, для українських підпри-ємств важко переоцінити. Можна скільки завгодно довго вивчати теоретичні джерела, що розповідають про маркетинг як інструмент підвищення прибутку, але знати – не значить вміти, а вміти – не означає робити. Черговий етап розвитку української економіки впритул підвів українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосуван-ня маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Однак, для цього потрібні не тільки підготовлені фахівці, а значні зусилля по створенню управ-лінських структур, у задачу яких входить аналіз, планування, організація і кон-троль маркетингової діяльності на підприємстві. Мета даної дипломної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні і ме-тодологічній розробці основних принципів і практичних етапів удосконалення маркетингової діяльності товариства з обмеженою відповідальністю "Сандора". Поставлена мета визначає головні задачі, що підлягають вирішенню в да-ній дипломній роботі: • дослідження сучасного маркетингового середовища ТОВ "Сандора" та ступеня готовності компанії до реалізації маркетингової стратегії; • розробка і обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства; Об'єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю «Сан-дора». Предметом дослідження є аспекти організації маркетинговою діяльнос-тю на даному підприємстві. Методами дослідження використаними у дипломній роботі є: • аналіз техніко-економічних показників діяльності і складових елемен-тів макро- і мікросередовища підприємства; • аналітико-синтетичний метод дослідження сильних і слабких боків ді-яльності – SWOT-аналіз; • техніко-економічний прогноз діяльності після впровадження запропо-нованих заходів. Основними теоретичними і методологічними джерелами при написанні даної дипломної роботи були українські й іноземні видання, присвячені марке-тингу і управлінню маркетинговою діяльністю підприємства. Практична части-на роботи побудована на даних маркетингових досліджень і експертних опиту-вань співробітників компанії, клієнтів і фахівців ринку.
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 127
Рік захисту: 2013
Ціна: 250 грн.
Контактна особа: Андрей
Телефон: +380983983746
E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 15
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл