Стратегічне управління у відкритому акціонерному товаристві - Менеджмент та трудові відносини - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Вівторок, 06.12.2016, 14:02Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Менеджмент та трудові відносини

Стратегічне управління у відкритому акціонерному товаристві
Дипломна | 11.06.2016, 09:55
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ 1.1. Суть стратегічного управління та його системи 1.2. Методика формування портфеля стратегій 1.3. Методика стратегічного аналізу РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ» ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ 2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 2.2. Аналіз факторів макросередовища прямого впливу 2.3. Аналіз факторів макросередовища непрямого впливу РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ ВАТ «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ» ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ 3.1. Обгрунтування портфеля стратегій розвитку підприємства з використанням матричного підходу 3.2. Розробка функціональних стратегій товариства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Стратегічне управління вимагає врахування факторів зовнішнього середовища підприємства й приведенні майнового й виробничого потенціалу підприємства відповідно до вимог зовнішнього середовища, що змінюється, для забезпечення конкурентоспроможності й ефективного функціонування в майбутньому. 2. Стратегічне управління повинне базуватися на врахуванні корпоративної та функціональної стратегії, а також основних напрямків ділової і портфельної стратегії. 3. Стратегічне управління повинне враховувати життєвий цикл підприємства й характеризуватися високою ефективністю. 4. Не можна розраховувати на те, що стратегія, спрацювала один раз і добре, буде ефективна й у всіх інших випадках. Будь-яка стратегія має короткий життєвий цикл навіть при рішенні завдань стратегічного управління і її доводиться по ходу реалізації стратегії коректувати. У сучасних економічних умовах, коли багатьом підприємствам доводиться балансувати на грані рентабельності, а конкуренція на ринку постійно загострюється, втрати підприємства від неефективного управління стають усе більше хворобливими й, найчастіше, непоправними. ВАТ “Зелений Гай” в сільськогосподарському виробництві спеціалізується на садівництві, яке забезпечує 62,8% всієї виручки від реалізації сільськогосподарської продукції. А структура грошових надходжень свідчить про те, що товариство спеціалізується на промислові переробці продукції садівництва та винограду , що забезпечує 91 % загальної суми виручки господарства. При чому основну частину виручки від реалізації промислової продукції забезпечує реалізація коньячних виробів та виноградних вин. У 2000 році у Вознесенську почав роботу торговий відділ ВАТ «Зелений Гай». Протягом 2000-2004 років продажем сільськогосподарської продукції займався торговий дім. А реалізацією вина та коньячних виробів у цей період займалася компанія «Гетьман» для якої досліджуване товариство випускало однойменний коняк. З 2004 року Реалізацією коньячної та винної продукції займається компанія ТОВ "Українська сировина" Лтд.". Діяльність торгового дому ВАТ «Зелений Гай» розвивається в трьох основних напрямках: Прямий продаж – 36%. Включають 5 філіалів (загальною чисельністю працівників 610 чол.). Продаж через дилерів- 39%. По Україні продажем продукції ВАТ "Зелений Гай" займається 24 дилери. Експорт. Даний сегмент охоплює Балтійські країни, Росію, Німеччину, Францію. Торгові точки з якими працює ВАТ «Зелений Гай» поділяються на три основні групи: • Організована торгівля(гіпермаркети, мережеві супермаркети, та ін.); • Звичайний роздріб • Канал КаБаРе(кафе, бари, ресторани). Відповідно кожен торговий відділ містить в собі ці три напрямки, в кожному з яких спеціально підготовлені торгові команди відповідають за роботу з даним конкретним каналом. Персонал, цілі і задачі, а також піходи до роботи з кожним каналом достатньо різняться. По кожному напрямку розроблена власна стратегія з цілями, задачами, бюджетом, в рамках якої відбувається робота протягом року. Для підвищення ефективності стратегічного управління діяльністю ВАТ «Зелений Гай» необхідно: 1. Для визначення і подальшого задоволення поточних і майбутніх потреб і очікувань зацікавлених сторін, а також для аналізу результативності і ефективності системи маркетингового менеджменту, вище керівництво ВАТ «Зелений Гай» має використовувати інформацію, одержувану зворотним зв'язком із зацікавленими сторонами. 2. У відповідності зі стратегією підприємства на ВАТ «Зелений Гай» потрібно розробити і впровадити систему управління, яка базується на процесному підході, у результаті чого визначити процеси, схему їхніх взаємозв'язків і відповідальних осіб. У результаті виконання даного підходу ВАТ «Зелений Гай» одержить сучасну автоматизовану систему управління, що підтримує всі процеси підприємства. 3. Для утримання лідуючих позицій ВАТ «Зелений Гай» необхідно вживати заходів щодо підвищення зацікавленості споживачів різних категорій у пропонованій продукції. 4. Варто детально вивчати і аналізувати вимоги, бажання і очікування споживачів, а також, враховувати інтереси і піклуватися про задоволеність всіх зацікавлених сторін. На основі цього формувати стратегічні напрями розвитку підприємства, використовуючи місію, бачення, політику і стратегічні цілі та мету компанії в управлінні маркетингом. В основу даного підходу закладаються принципи орієнтації на споживача, залучення персоналу, постійне поліпшення, забезпечення цінностей для зацікавлених сторін і взаємовигідних відносин з партнерами. 5. Продовжити впровадження системи стратегічного менеджменту в основу, якої, покладено процесний підхід, постійне поліпшення результативності і ефективності діяльності, з урахуванням потреб зацікавлених сторін. 6. Продовжувати практику залучення зовнішніх консалтингових компаній. Фахівцями підприємства продовжувати ретельний відбір таких компаній, виходячи зі спектра пропонованих послуг. Агентством здійснюється збір необхідної для проведення аналізу інформації, проводиться незалежний аналіз ВАТ «Зелений Гай», а також конкурентів з використанням новітніх маркетингових підходів і застосуванням сучасних методів і методологій аналізу, а також готує детальний звіт (з використанням візуального матеріалу), на підставі якого керівництвом приймаються оперативні рішення. Застосування такого методу маркетингових досліджень дає можливість визначити ключові напрямки діяльності ВАТ «Зелений Гай» при формуванні політики і стратегії підприємства. 8. Для реалізації стратегічних цілей ВАТ «Зелений Гай» і виконання його політики щодо партерів і суспільства, можуть використати наступні підходи: • будувати довгострокові і взаємовигідні відносини з партнерами на основі спільної стратегії і обміну знань. Наші партнери лідери галузей, або прагнуть ними стати - взаємна підтримка і відкритість забезпечує загальний успіх. • ефективний зворотний зв'язок зі сторонами, зацікавленими в успішній діяльності ВАТ «Зелений Гай», забезпечує визначення і задоволення їхніх потреб. 9. У зв'язку зі збільшенням виробництва і розширенням асортиментів продукції, потрібно проводити пошук нових постачальників, удосконалювати вже налагоджені зв'язки (обмін делегаціями, складання планів графіків роботи на місяць, квартал). За результатами роботи проводити аналіз і складати відповідні звіти, кращі ідеї і перспективні пропозиції застосовувати на практиці. Реалізація зазначених заходів дозволить компанії одержати економічний ефект – зростання обсягів реалізації до 520тис. дек. л, а чистий обсяг продажу може зрости до 65мл. грн.. Слід зазначити, що найбільш істотним результатом впровадження зазначених заходів варто вважати загальне зростання конкурентоспроможності компанії, отримане як наслідок методично правильного підходу до організації стратегічного управління.
В наш час в Україні економічне середовище характеризується значною нестабільністю. Зростає рівень невизначеності і ризику, що ускладнює діяльність підприємств на внутрішньому ринку. Як показує світова практика, ці труднощі долає те підприємство, яке своєчасно адаптується до змін зовнішнього оточення, має чіткі орієнтири на майбутнє і спрямовує свої зусилля на пошук довгострокових конкурентних переваг. За кордоном широко використовується система моніторингу й аналіз факторів зовнішнього оточення та внутрішнього середовища; виявлені в результаті аналізу можливості та загрози щодо підприємства, а також його сильні та слабкі сторони слугують інформаційною основою для встановлення та корегування стратегічних цілей, шляхів та методів їх досягнення. На жаль, вітчизняні виробники, наштовхуючись на проблему забезпечення конкурентоспроможності, практично не використовують створений закордонними фірмами інструментарій стратегічного управління. Практика показала, що без реорганізації системи управління підприємством на принципах стратегічного планування, вижити, а тим більше успішно працювати в сучасних умовах неможливо. Охоплюючи всю систему суспільного відтворення — виробництво, розподіл, обмін і споживання, — стратегічне планування перетворилось в головну рушійну силу суспільного відтворення. движущую Стратегічне управління — це набір дій і рішень, які приймає керівництво підприємства для того, щоб допомогти організації досягнути своїх цілей. Одночасно воно є інструментом, який допомагає в прийнятті управлінських рішень і дозволяє забезпечити нововведення і зміни в організації. Аналіз ситуації, яка склалася на ринку України і можливих стратегій розвитку показує, що підприємства повинні дотримуватись стратегій завоювання і обслуговування нових сегментів ринку, а їх тактична поведінка повинна враховувати поведінку конкурентів. Це дозволить позбутися проблем, пов'язаних з проведенням заходів маркетингу, і позбутися надмірних затрат фінансових ресурсів. Саме актуальність даного питання і стало визначальним при обранні теми дослідження Мета даної дипломної роботи полягає у розробці стратегій розвитку ВАТ «Зелений Гай» Вознесенського району, яке було обране об’єктом дослідження. Поставлена мета обумовлює вирішення наступних завдань: • висвітлити методику стратегічного аналізута формування стратегічного портфеля фірми; • дослідити сучасний рівень стратегічного управління у ВАТ "Зелений Гай» Вознесенського району; • обгрунтувати портфель стратегій розвитку підприємства з використанням матричного підходу; • розробитика і обґрунтування функціональні стратегії товариства; Предметом дослідження є аспекти організації стратегічного управління у даному підприємстві. Методами дослідження використаними у дипломній роботі є: • аналіз економічних показників діяльності і складових елементів макро- і мікросередовища підприємства; • аналітичний метод дослідження сильних і слабких сторін діяльності – SWOT-аналіз; • економічний прогноз діяльності на основі матричного методу після впровадження запропонованих заходів.
Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant | -
Кількість сторінок: 104
Рік захисту: 2013
Ціна: 200 грн.
Контактна особа: Андрей
Телефон: +380983983746
E-mail: glav_pochtamp@mail.ru
Переглядів: 14
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл