Соціальна інформаційна комунікація: види і особливості - Інше - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Вівторок, 28.03.2017, 12:06Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1351]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2307]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [138]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [216]
Медицина [81]Мова та література [182]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [75]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [391]Психологія [774]
Політологія [102]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [327]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Інше

Соціальна інформаційна комунікація: види і особливості
Курсова | 21.08.2014, 20:54
Зміст Вступ…………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Структурна роль комунікації у функціонуванні окремих форм соціальної організації…………………………………………………………..5 1.1. Комунікація як необхідна складова розвитку сучасного суспільства……………………………………………………………………...5 1.2. Суспільні відносини та соціальна інформаційна комунікація……………………………………………………………………...9 Розділ 2. Соціальна інформаційна комунікація: види і форми…………….13 2.1. Структура соціальної інформаційної комунікації………...........13 2.2. Форми соціальної комунікації…………………………………18 Висновки………………………………………………………………………27 Список використаних джерел……………………………………………......29
Вступ Проблеми розвитку соціальних інформаційних комунікацій, підвищення ефективності їх функціонування в загально-суспільному вимірі набули особливого значення протягом останніх десяти річ. Це обумовлюється зростаючими впливами загально-цивілізаційних тенденцій до світової інтеграції, формуванням загально-цивілізаційних механізмів вирішення глобальних проблем, що постають перед людством, по-перше. І, по-друге, – ускладненням соціальної структури суспільства в процесі його еволюції, що зумовлює як розвиток самої структури соціальних комунікацій, необхідних для обов’язкових при цьому внутрішньосуспільних обмінів, у тому числі і насамперед – інформаційних, так і їх якісного вдосконалення. Швидкість, точність, вичерпність в інформаційних обмінах і якісні параметри цих обмінів стають дедалі більш важливими показниками життєздатності суспільства на сучасному етапі його розвитку. У контексті розгляду інфомаційної сфери суспільства соціальні інформаційні комунікації є необхідним елементом механізму забезпечення функціонування усіх складових інформаційного процесу, необхідного для сучасного інформаційного виробництва, збагачення базових масивів інформації загальносуспільного значення та соціальних інформаційних баз усіх складових соціальної його структури новими ресурсами. Ці комунікації є інструментом задоволення інформаційних запитів усієї системи користувачів національними інформаційними ресурсами та ресурсами глобально інформаційного простору, забезпечення якісного доступу до інформації всім категоріям населення, а також – сприяння можливості інфотворення, самовираження в інформаційній сфері діяльності всім громадянам в процесі становлення демократичного суспільства, що і зумовлює актуальність теми дослідження, а саме «Соціальна інформаційна комунікація: види і особливості». Об’єкт дослідження – соціальна інформаційна комунікація Предмет дослідження – становлення та розвиток теоретичних та науково-практичних знань про види та особливості соціальної інформаційної комунікації Мета дослідження – проаналізувати види, форми та особливості соціальної інформаційної комунікації Завдання дослідження: 1) Дати визначення поняттю «соціальна інформаційна комунікація»; 2) Проаналізувати суспільні відносини та соціальну інформаційну комунікацію; 3) Визначити структуру та форми соціальної інформаційної комунікації. Структура роботи. Робота складається з двох розділів, має чотири підрозділи, вступ, висновки та список використаних джерел.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 30
Рік захисту: 2014
Ціна: 280 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 243
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл