Субота, 27.05.2017, 17:40Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1351]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2307]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [138]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [216]
Медицина [81]Мова та література [182]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [75]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [391]Психологія [774]
Політологія [102]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [327]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Психологія

Групове опитування, як форма контролю знань у ПТНЗ
Курсова | 14.08.2014, 15:24
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНТРОЛЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 5 1.1.Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів 5 1.2.Основні функції педагогічного контролю знань при навчанні у ПТНЗ 9 РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ І ВИДИ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУППОВОЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ 13 2.1. Групові методи навчання 13 2.2. Групові форми навчання як спосіб активізації навчальної діяльності 17 2.3. Класифікація групових методів для навчання в ПТНЗ 21 2.3. Групове опитування для контролю знань в ПТНЗ 24 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ ФРАГМЕНТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОГО ОПИТУВАННЯ В ЯКОСТІ ФОРМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПТНЗ 27 3.1. Вибір й обґрунтування типу уроку та визначення організаційно-педагогічних умов використання письмових форм контролю знань при викладенні теми «Основи програмування», дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» 27 3.2. Розробка сценарію навчального заняття обраного типу за темою «Основи програмування» дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка», що передбачає використання педагогом групових форм контролю знань 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 36
ВСТУП Центральним завданням у професійно - особистісному розвитку студентів є формування у них культури професійного мислення. У нашому розумінні, культура мислення сучасного фахівця включає в себе: практичність мислення; орієнтація його на вирішення різних професійних завдань; творчий характер мислення; імовірнісний підхід до аналізу явищ, процесів дійсності; системність мислення; діалектична мислення; логічність і конкретність мислення; володіння найважливішими розумовими операціями; орієнтацію в мисленні на діалог з іншими людьми, розуміння і повагу інших думок і точок зору. Для формування у студентів культури професійного мислення важливу роль відіграють активні методи навчання. В основі активного навчання лежить принцип безпосередньої участі студента в навчальному процесі, орієнтований на пошук шляхів і способів вирішення досліджуваних у навчальному курсі проблем. Для цього необхідно, щоб навчальний процес був імітацією тому середовищі, в якій належить працювати студентом в майбутньому, а також забезпечувати формування у студента здібностей вирішувати практичні завдання, змінювати і покращувати той предметний світ, в якому вони живуть і трудяться. До активних методів навчання відносять також і різноманітні групові форми навчання, варто відзначити, що групові методи можна використовувани і для контроля набутих знань. Серед методів контролю вигідно вирізняється групове опитування- легкий в реалізації, швидкий, діяльнічний підхід для формування уявлень про цілісність засвоєння матеріалу учнями ПТНЗ. Тож, актуальність роботи зумовлена необхідністю впровадження нових форм і методів контролю знань в ПТНЗ та взагалі інтересом педагогічної спільноти до групових методів як ефективних дидактичних прийомів в сфері професійної освіти. Об’єкт роботи: групове опитування Предмет роботи: використання групового опитування як методу контролю при оцінці знань в ПТНЗ Мета роботи: Показати шляхи впровадження групових методів в учбовий процес ПТНЗ, зокрема шляхи використання групового опитування для контролю знань учнів ПТНЗ. Завдання: 1. Описати особливості контролю набутих знань, його специфіку та функції 2. Охарактеризувати групові методи як цікавий дидактичний інструмент 3. Пояснити шляхи використання групового опитування для контролю знань 4. Скласти сценарій уроку із використанням групового опитування для контролю та закріплення знань. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури та сумарно містить 39 сторінок.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 39
Рік захисту: 2014
Ціна: 290 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: 095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 180
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл