Самодетермінація на юнацькому етапі розвитку - Психологія - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Середа, 22.02.2017, 19:21Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [197]
Безпека життєдіяльності [65]Біологія [75]
Бухгалтерський облік і аудит [1016]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [38]Держава і право [1344]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [80]
Економіка і економічна теорія [2288]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [21]Історія та історичні особи [110]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [136]
Логіка [12]Маркетинг та реклама [214]
Медицина [79]Мова та література [173]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [74]Менеджмент та трудові відносини [487]
Педагогіка [386]Психологія [768]
Політологія [100]Програмування, комп'ютери [54]
Релігія [28]Соціологія [81]
Статистика [221]Спорт і туризм, готельна справа [324]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [699]
Інше [586]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Психологія

Самодетермінація на юнацькому етапі розвитку
Курсова | 04.08.2015, 15:46
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Феномен самодетермінації 5 1.1. Теорії самодетермінації 5 1.2. Механізми самодетермінації 10 Висновки до 1 розділу 16 РОЗДІЛ 2. Самодетермінація на юнацькому етапі розвитку 17 2.1. Особистісний потенціал як основа самодетермінації 17 2.2. Воля, емоції та мотивація в юнацькому віці 19 2.3. Механізми самодетермінації на юнацькому етапі 20 Висновки до 2 розділу 23 ВИСНОВКИ 25 Список використаної літератури 27
ВСТУП Сучасне суспільство висуває високі вимоги до діяльності молодих людей, оскільки, виступаючи основною рушійною силою суспільного розвитку, вони змушені не тільки пристосовуватися до умов швидких і якісних змін, а й активно впливати на них для досягнення необхідних результатів. У таких ситуаціях потрібно бути готовими до різних життєвих змін, а для цього потрібно відмовитися від засліпленості власними стереотипами і зайняти відкриту позицію по відношенню до процесів, що відбуваються в світі [3, с.12]. Підлітковий етап людського життя є надзвичайно вразливим періодом розвитку, коли чутливість психіки до зовнішніх впливів з боку різних інститутів соціалізації багаторазово посилюється з одночасною активізацією внутрішніх процесів, через мінливе уявлення про себе, становлення цілісної ідентичності і пошук свого місця в навколишньому світі. У зв'язку з цим знання про механізми дорослішання, фактори ризику і факторах підтримки психічного розвитку підлітків, уявлення про умови розвитку багато в чому визначають можливість впливати на спрямованість особистості і траєкторії життєвого шляху підлітка. Проблемі самодетермінації та саморегуляції особистості присвячено низку наукових досліджень (Г.О.Балл, І.Д.Бех, О.Ф.Бондаренко, І.С.Булах, Д.О.Леонтьєв, Н.Ф.Каліна, З.С.Карпенко, Ю.О.Міславський, В.І.Моросанова, В.А.Петровський, Т.М.Титаренко, О.Я.Чебикін, Т.С.Яценко та ін.). Рушійні сили особистісного розвитку підлітка визначаються подоланням суперечностей між фізичним, психічним, соціальним і зароджуваним духовним розвитком. Бурхливий фізичний розвиток, пов'язаний з порушенням схеми тіла, незбалансованість інтелектуальної, емоційної і вольової сфери молодої особистості виявляється в емоційній неврівноваженості, яка, нерідко, викликає у підлітків стан дискомфорту. Підлітковий вік називають часом народження Особистості, оскільки саме в цьому віці відбувається формування базових механізмів самодетермінації. Наведені умови та фактори свідчать про обгрунтованість та актуальність обраної теми курсової роботи «Самодетермінація на юнацькому етапі розвитку». Мета дослідження висвітлити ключові компоненти механізму самодетермінації в підлітковому віці. Відповідно до обраної мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати інформаційні джерела та літературу з теми дослідження; 2. Визначити основні етапи процесу самодетермінації; 3. Висвітлити особливості юнацького етапу розвитку людини; 4. Дослідити формування базових механізмів самодетермінації. Об’ектом дослідження виступає людська особистість. Предметом дослідження самодетермінація та її місце на юнацькому етапі розвитку. Структура курсової роботи складається зі змісту, вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2015
Ціна: 200 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 96
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл