Альтернативні види туризму на міжнародному туристичному ринку, шопінг туризм - Спорт і туризм, готельна справа - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Неділя, 26.02.2017, 14:16Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1351]
Діловодство та Документознавство [126]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2307]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [217]Культура та мистецтво [138]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [216]
Медицина [81]Мова та література [182]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [75]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [391]Психологія [774]
Політологія [102]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [327]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Спорт і туризм, готельна справа

Альтернативні види туризму на міжнародному туристичному ринку, шопінг туризм
Курсова | 04.08.2015, 15:41
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Альтернативні види туризму на міжнародному туристичному ринку 4 1.1. Класифікація видів туризму та характеристика особливостей альтернативних видів туризму на міжнародному туристичному ринку 4 1.2. Теоретичні аспекти шопінг-туризму 11 Глава 2. Особливості та напрямки шопінг-туризму 15 2.1. Характерні особливості шопінг-туризму для українців 15 2.2. Коротка характеристика деяких напрямків шопінг-туризму 20 Розділ 3. Аналіз географії шопінг-туризму 24 3.1. Китай 24 3.2. Італія 28 3.3. Греція 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37
Вступ Останніми роками альтернативні види туризму набувають все більшої популярності. Одним з таких видів туризму, який без сумнівів, користується великою популярністю, є шопінг-туризм. Цікавість відпочивальників до подібного роду відпочинку вже декілька років не згасає, і навіть швидкими темпами розвивається, адже купуючи шопінг-тур, мандрівник має можливість поєднати туристичну поїздку з можливістю недорого поповнити свій гардероб. З цієї, та багатьох інших причин, що ми опишемо в нашій роботі, дуже багато людей полюбили такі тури. Але тим, хто вперше вирішив випробувати шопінг-туризм, треба бути готовим до деяких нюансів такого роду подорожей. Шопінг-туризм в першу чергу розрахований на покупки. Тобто туристів возитимуть по магазинах, оптових базах, базарах. І саме їх відвідуванню буде приділено велику кількість часу. Тому туристам треба заздалегідь налаштуватися на те, що багато з визначних пам'яток міста чи країни вони не побачать. Екскурсійні програми в шопінг-туризм дуже стислі, а іноді їх не буває і зовсім. У багатьох магазинах і на базарах продавці пропонують мандрівникам в чек вписати занижену вартість товару, що купується. Вони це пояснюють можливістю заощадити мандрівникові на митного збору. Погоджуватися на подібну пропозицію досить небезпечно. Вже не раз у туристів через це виникали проблеми на митниці, оскільки співробітники митної служби легко визначають дійсну вартість речі. У підсумку туристам все одно доводиться доплачувати мито, а іноді і платити штраф, або ж вони можуть позбутися куплених речей. Шопінг-туризм – це відмінний спосіб поповнити свій гардероб за невеликі гроші. Адже досить часто одна і та ж річ в магазині біля будинку та в іноземному бутіку значно різняться за вартістю. Причому річ, куплена поруч з будинком, буде коштувати в кілька разів дорожче за свою реальну вартість. Але тим, хто наважується на шопінг-туризм, потрібно пам'ятати – є сенс купувати тур тільки в тому випадку, якщо плануються численні покупки. Якщо людина вирішить купити всього лише три-чотири речі, не варто їхати заради них за кордон, тому що витрати на проїзд та проживання в готелях перевищать вигоду від покупок. Метою даної роботи є вивчення аспектів шопінг-туризму. Об’єктом роботи є сукупність особливостей шопінг-туризму, як виду альтернативного туризму. При цьому предметом роботи є аналіз шопінг-туризму у такі країни, як Китай, Італія, Греція. Відповідно до мети роботи було поставлено наступні завдання: 1. Охарактеризувати альтернативні види туризму на міжнародному туристичному ринку. 2. Проаналізувати теоретичні аспекти шопінг-туризму. 3. Вивчити особливості організації шопінг-турів. 4. Навести особливості географії шопінг-турів на прикладі Китаю, Італії, Греції. 5. Зробити висновки по роботі.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 37
Рік захисту: 2015
Ціна: 230 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 178
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл