П`ятниця, 18.08.2017, 16:34Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [220]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [78]
Бухгалтерський облік і аудит [1245]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [41]Держава і право [1358]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2437]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [220]
Медицина [82]Мова та література [186]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [504]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [62]
Релігія [31]Соціологія [82]
Статистика [273]Спорт і туризм, готельна справа [330]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [824]
Інше [598]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Спорт і туризм, готельна справа

Форми та інтенсивність конкуренції в готельному бізнесі
Курсова | 09.09.2014, 15:52
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….……3 Розділ 1. Загальна характеристика основних форм та інтенсивності конкуренції в готельному бізнесі………………………………………………..6 1.1. Зміст основних понять……………………………………………..….6 1.2. Аналіз основних методів та функцій конкуренції……………..……9 1.3. Особливості конкуренції в готельному бізнесі………………….…11 1.4. Способи формування конкурентоспроможності готелів……….…13 Розділ 2. Аналіз конкурентності готелю «Hotel Palace Ukraine»……………..20 2.1. Короткий аналіз основних типів тарифів в засобах розміщення.…20 2.2. Аналіз управління готелю «Hotel Palace Ukraine»…………..……..21 2.3. Аналіз конкуруючих готелей………………………………………..27 Розділ 3. Рекомендації з підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі……………………………………………………………….31 3.1. Впровадження інноваційних форм організації праці в готелі «Hotel Palace Ukraine………………………………………………………..…..31 3.2. Шляхи розвитку готельного бізнесу з урахуванням конкуренції ринку……………………………………………………...………..34 Висновки і пропозиції…………………………………………………………..36 Список використаної літератури………………………………………..……..37 ДОДАТКИ………………………………………………………………….……39
ВСТУП Бурхливий розвиток сфери готельного бізнесу в Україні на сучасному етапі тягне за собою створення як дрібних готелів, так і великих готельних мереж, що підтверджує існування величезної конкуренції в даному ринковому сегменті. Цей факт свідчить про те, що якщо раніше готельний бізнес не впливав на економіку країни, то в майбутньому він займе одну з лідируючих позицій. Актуальність дослідження. Готельне господарство є однією зі складових туристичної індустрії. Матеріальна база, що призначена для розміщення туристів, посідає одне з перших місць при формуванні туристичної інфраструктури, бо якість проживання та відповідне обслуговування рішуче впливають на рівень туристичного сервісу. А отже, готельна індустрія стає швидко зростаючим бізнесом, що приносить значні грошові надходження, в тому числі валютні. Вітчизняна готельна галузь стає невід’ємною складовою світового готельного господарства, а основним фактором успішного розвитку готельного бізнесу є його конкурентність. На конкурентоспроможність готелю впливає безліч факторів, які визначають здатність даного господарюючого суб'єкта діяти в поточних фінансово-економічних і політичних умовах, з урахуванням специфіки діяльності з надання готельних послуг, в тому числі тактичні та стратегічні. Тактичним фактором формування конкурентних переваг готелю є конкретний компонент зовнішнього або внутрішнього середовища господарюючого суб'єкта, за яким вона перевершує або буде перевершувати в короткостроковий період (6-12 місяців) інші конкуруючі господарюючі суб'єкти. Стратегічним чинником формування конкурентних переваг готелю є конкретний компонент зовнішнього або внутрішнього середовища даного господарюючого суб'єкта, за яким вона може перевершити конкуруючі готелю після виконання в перспективі конкретних умов, що визначають перевагу аналізованого компонента готелі в порівнянні з іншими конкуруючими господарюючими суб'єктами. Корінні зміни системи економічних відносин в сучасній Україні, пов'язані з переходом від адміністративно-командних методів управління до ринкових механізмів, зумовлюють необхідність змін методів господарювання. При цьому на перший план висуваються питання формування стратегії, що відбиває довгострокову перспективу поведінки готелю на ринку в умовах, що складаються жорстокої конкуренції. На жаль, необхідність розробки стратегії усвідомлюється далеко не всіма керівниками українських готелів. У більшості своїй вони, навіть розуміючи важливість стратегії конкурентної боротьби, вважають неможливим її розробку в умовах ризику і невизначеності, що властиві теперішній економіці України. Постійні інновації в процесі виробництва товарів і послуг - обов’язкова умова розвитку або навіть виживання підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Інновації в готельному бізнесі є економічно доцільними та ефективними за умови, якщо вони приносять готелю додаткові доходи, забезпечують конкурентні переваги на ринку, підвищують частку ринку, знижують витрати, вдосконалюють процес обслуговування, підвищують ефективність роботи окремих підрозділів та готелю в цілому. Стeпінь рoзрoбки тeми. Значні за обсягом дослідження по вивченню конкурентоспроможності готелів в сучасних умовах проведені такими відомими вченими, як Й. Шумпетер, К. Оппенлендер, П. Друкер, А. Анчішкін, Н. Кондратьєв, М. Делягін, Д. Кокурін, О. Александров. Роботи з дослідження стратегій готелів з метою підвищення своєї конкурентоспроможності на сучасному ринку описано в роботах Є.К. Какосьяна, Е.Е. Лаптєвої, Ю.Н. Лапигіна, Л.В. Панкової, С.С. Скобкіна, М.Л. Безрукової, Г.А. Коропової, С.Н. Ковальова, О.Л. Лісника. Метою дослідження є розкриття змісту конкурентоспроможності в готельному бізнесі. Аналіз основних критеріїв по оцінці рівня конкурентоспроможності готелю «Hotel Palace Ukraine». Об’єктом дослідження є аналіз основних необхідних умов для здійснення успішної конкурентної боротьби готелем «Hotel Palace Ukraine». Предметом дослідження – є основні форми та інтенсивність конкуренції в готельному бізнесі на прикладі готелю «Hotel Palace Ukraine». Завдання дослідження можна сформулювати так: - опрацювати сучасну наукову літературу за обраним напрямком дослідження. Привести визначення основних понять теми. - розкрити зміст поняття «конкуренція», перелічити її форми та оснонві функції. - описати особливості конкуренції в готельному бізнесі та розглянути критерії оцінки цього показника. - провести практичну оцінку рівня конкурентоспроможності готелю «Hotel Palace Ukraine» в сучасних умовах. - зробити рекомендації та пропозиції з покращення становища досліджуваного готелю на ринку послуг розміщення. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури; аналіз та узагальнення; методи самодослідження; статистичні методи аналізу літературних даних. Новизна дослідження. Зроблено широкий літературний пошук з детальним аналізом наукової інформації. Проведено систематизацію та адаптацію отриманих літературних результатів. Зроблено рекомендації та пропозиції з покращення становища досліджуваного готелю на ринку послуг розміщення. Структура роботи. Відповідно до мети і завдань дослідження структура курсової роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури та додатку. За час роботи опрацьовано 28 літературних джерел.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 45
Рік захисту: 2014
Ціна: 300 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 440
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл