Субота, 24.06.2017, 12:30Вітаю Вас Гость | RSS
Реферати, курсові, дипломні, магістерські
Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Замовлення
Якщо Ви не знайшли потрібної роботи - можете замовити її ТУТ за помірну ціну
Наші координати
Наші телефони:

   +38 (095) 324-12-21

       +38 (063) 639-86-58

       +38 (097) 459-97-20

Підтримка ICQ on-line:
   464-845-337 

Електронна пошта:

   refik@ukr.net


Категорії
Астрономія та космонавтика [1]Банківська, біржова справа і страхування [201]
Безпека життєдіяльності [67]Біологія [76]
Бухгалтерський облік і аудит [1087]Військова справа та громадянська оборона [6]
Географія і економічна географія [40]Держава і право [1354]
Діловодство та Документознавство [127]Екологія та безпека праці [83]
Економіка і економічна теорія [2309]Етика і естетика [22]
Журналістика та видавнича справа [22]Історія та історичні особи [113]
Кулінарія, продукти харчування [218]Культура та мистецтво [140]
Логіка [13]Маркетинг та реклама [217]
Медицина [82]Мова та література [183]
Міжнародні відносини та Міжнародна економіка [76]Менеджмент та трудові відносини [496]
Педагогіка [392]Психологія [776]
Політологія [107]Програмування, комп'ютери [61]
Релігія [31]Соціологія [81]
Статистика [223]Спорт і туризм, готельна справа [328]
Філософія [73]Фінанси, гроші та податки [712]
Інше [597]
Добавить в избранное


БАЗА УНІКАЛЬНИХ РЕФЕРАТІВ ТА КУРСОВИХ ЗА ДУЖЕ НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ

Готові роботи


Головна » Готові роботи » Предмети » Журналістика та видавнича справа

Особливості створення рекламного матеріалу.Кольорові асоціації в рекламі.
Курсова | 21.08.2014, 22:41
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………….………..…..3 Розділ І. Реклама як інструмент керування поведінкою реципієнта….….6 1.1. Маніпулятивні стратегії в рекламі……………………..…….…6 1.2. Психологічне підґрунтя впливу кольору на людину…………13 1.3. Колір як важливий складник реклами…………………….…..17 Розділ ІІ. Реклама в періодичних друкованих виданнях. (практична частина)………………………………………………………..21 2.1. Колірні особливості в журнальних виданнях (за сферами реклами, типу косметика, одяг, аксесуари)………………..22 2.2. Реклама в газетах. Кольорові особливості………………...….28 Висновки……………………………………………………………..…….35 Список використаної літератури……………………………….…………36 Додатки………………………………………………………………….….38
ВСТУП Найважливішою особливістю сучасного світу є системні зміни комунікаційного простору. У результаті глобального поширення нових інформаційних технологій, відбувається зміна традиційних, історично сформованих способів соціалізації і соціального досвіду, а також трансформація ціннісних орієнтації і мотивації поведінки людини. Одним з таких комунікаційних засобів, що формують нові соціальні норми і цінності, є реклама. Актуальність дослідження. Реклама як соціальний феномен, міцно увійшла в дослідницьке поле західної соціології, що накопила значний емпіричний і теоретико-методологічний матеріал вивчення даного явища. Однак, в останнє десятиліття, у зв'язку із здійсненням системних трансформацій у сучасному українському соціумі, реклама стає частим об'єктом дослідження в соціологічній традиції, в тому числі соціології управління. Універсальний статус реклами як феномена сучасних суспільств визначається її комунікаційної природою. У соціальних системах вплив реклами, як важливого інформаційного потоку, що включає і себе потенціал емоційно-психологічного впливу, постійно зростає. У загальноцивілізаційному просторі, реклама виступає дієвим інструментом створення потреб, соціального закріплення нових суспільно - значущих культурних цінностей, соціальних норм, правил і стилів споживання і в кінцевому підсумку управління споживчою та соціальною поведінкою. Технології рекламних комунікацій, вироблені в умовах товаронасичених ринків, які не тільки продукують людські вчинки, але й спрямовують на задоволення матеріальних потреб і реалізацію соціокультурної причетності в акті споживання, а також детермінують певні соціальні статуси і соціальні функції стосовно певної соціальної системі. В останні роки, рекламні технології активно впроваджуються в практику соціального життя людини, формуючи сфери соціальної та корпоративної реклами, що не пов'язані з конкретними товарами, а спрямовані на зміну ціннісних орієнтацій і соціально значущої поведінки індивідів. Представлена на Ваш розсуд курсова робота присвячена вивченню особливостей створення рекламного матеріалу та аналізу впливу кольорів на якість сприйняття рекламної продукції в засобах масової інформації. Степінь розробки теми. Значні за обсягом дослідження по соціологічному вивченню реклами в сучасному суспільстві проведені такими вченими, Е. Фромм, Ж. Бодрійяр, які заклали теоретичні основи соціології масових комунікацій, найважливішою складовою яких є реклама. Актуалізацією кольорової рекламної проблематики займалися такі дослідники, як Д. Белл, Дж. Гелбрейт, Д. Рисмен, Е. Тоффлер. Метою дослідження являється ознайомлення з науковою літературою з даного напрямку дослідження. Проведення аналізу впливу кольорів на якість сприйняття рекламної продукції в засобах масової інформації. Привести приклади з жіночого журналу «Наталі» використання кольорів для вдалого розміщення рекламного матеріалу. Об'єктом дослідження є сукупність необхідних умов, що забезпечує найкраще сприйняття рекламної продукції використовуючи різні кольори. Особливості та основні етапи створення ефективного рекламного матеріалу. Вивчення рівні впливу та типу кольору на людину. Предмет дослідження - особливості створення рекламного матеріалу та аналіз кольорових асоціацій в рекламі. Завдання дослідження можна сформулювати так: - опрацювати наукову літературу за обраним напрямком дослідження. - проаналізувати рекламу як інструмент керування поведінкою реципієнта та розглянути маніпулятивні стратегії в рекламі.
Параметри роботи та координати виконавця: ufi | -
Кількість сторінок: 38
Рік захисту: 2014
Ціна: 280 грн.
Контактна особа: Степан, Елена
Телефон: (095)324-12-21, (063) 639-86-58, (097) 459-97-20
E-mail: refik@ukr.net
Переглядів: 250
Всього коментарів: 0
Увага!!! При замовленні в полі коментар залишайте свій номер телефону для зв'язку.





Замовити індивідуальну роботу

Ім`я відправника *:
E-mail відправника:
Телефон:
Предмет:
Тема роботи *:
Тип роботи:
Кількість сторінок *:
На коли потрібна робота:
Мова написання *:
Інші вимоги:

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук готових робіт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал
Лучший сайт для заказа курсовых и дипломов - www.zakazat-kursovik.com.ua
Заказать курсовую - www.zakazat-kursovuyu.ru
Вся Украина качает рефераты отсюда - www.ukrreferat.com Украинский портАл